Hakutulokset

  1. A

    kakka asiaa!!

    eli, mulla on 2,5 vuotias tyttö, jonka kakka rupesi pari päivää sitten vaihtamaan väriä vaaleammaksi.Ensin se oli keltaista ja nyt tänään jo melkein luonnonvalkoista!!mistä ihmeestä tämä johtuu??ei ole ripulia tai muuten mitään kummallista kuin tämä väri..jos joku tietää niin kertokaa ihmeessä!!!
  2. A

    kertokaapas joku hyvä ja helppo ruoka?

    eli kaapissa olisi kanansuikaleita,pastaa,ruokakerma,1tomaatti ja jotain pakaste kasviksia!!niistä nyt pitäsi jotain tehdä mutta ei oikein ole mitään ideoita kun ei huvittaisi vaan kaikkia laittaa sekaisin kattilaan...olisikos teistä jollain jotain hyvää ideaa??? =)
  3. A

    11 päivää

    no ei tollasta määrää ihan noin vaan tiputeta,sitä paitsi johan se on terveysriski!!jos nyt tyytyisit vähän vähempään pudotukseen niin kokeile,että juot mahdollisimman paljon vettä ja vichyä jos siitä tykkää.syöt/juot mehukeittoja ja niitä sokerittomia ja vähä kalorisia,kasvikset ja hedelmät...
  4. A

    auttakaa keksimään uusi leikki!!PLIISS!!

    leikin olisi hyvä noin kolme-neljävuotiaille lapsille!!
  5. A

    auttakaa keksimään uusi leikki!!PLIISS!!

    no niin,tarttisin vähän apua kun taitaa itselläni olla flunssa vienyt mielikuvituksen!!pitäisi keksiä lapsille jokin kiva uusi leikki esim.päiväkotiryhmälle.mulla ei oikeesti ole juuri mitään ideoita,joten jos joku on kovin kekseliäs niin apu tulee todella tarpeeseen!!kiitos jo etukäteen!!
  6. A

    Jättisuuri 2v poika

    no juu!!minkäs kokoisia sitten yleensä ollaan noin kaksivuotiaana?
  7. A

    neuvoja kaivataan kipeästi!!

    no ei todellakaan!!huomasin itsekin että viestini äkkiä ymmärtää niin,se ei tosiaan ollut tarkoitus!!tarkoitin lähinnä sitä että pystynkö täyttämään tyttäreni tarpeet!
  8. A

    neuvoja kaivataan kipeästi!!

    kiitos vastauksesta!!kuulosti että sinulla homma luistaa!!minäkin olen ajatellut että alku on varmasti tosi vaikeaa kun juotuu kaikki huonekalut ja ym.hankkimaan!!pelottaa vaan jos en enää pysty ostamaan vaatteita ja muita tarvikkeita tytölleni.tai saanko itse enää ikinä uusia vaatteita,juodunko...
  9. A

    neuvoja kaivataan kipeästi!!

    haluaisin kysyä neuvoja siihen miten rahallisesti pärjää lapsen kanssa kahdestaan.eli minulle on tulossa ero miehestäni ja olen etsimässä jo itselleni ja 2v tyttärelleni omaa kotia.mutta minua pelottaa kuinka tulemme pärjäämään ja en tosiaan haluaisi rahan takia jäädä huonoon suhteeseen.minä...
  10. A

    palavasti ihastunut toiseen!!

    meidän suhde miehen kanssa on ollut jo reilusti yli vuoden pakkasen puolella,ja asiasta on nyt ruvettu puhumaan ja olen jo asuntoja katsellut ennen tätä ihastumista!!en todellakaan aio jättää miestäni toisen takia vaan itseni ja tyttäreni takia,ei se ole oikein lasta kohtaan jos koko ajan...
  11. A

    palavasti ihastunut toiseen!!

    hyvä että on muitakin saman asian kanssa kun vain minä!!mutta nyt olen päättänyt laittaa tällä miehelle viestin ja odottaa vastausta oli se sitten mitä tahansa!!en minä siinä mitään menetä ja jos vastaus on kielteinen ainakin on helpompi unohtaa!!vai mitä??
  12. A

    palavasti ihastunut toiseen!!

    voi kun olisikin niin helppoa unohtaa mutta tämä mies on tosissaan juuttunut mun takaraivoon!!hän tietää että mulla on tytär ja elän avoliitossa.olen miettinyt jos laittaisin jonkun viestin hänelle jossa voisin vähän vihjata ja ehkä kysyä hänen mietteitä!mutta minkälaisen?pääni lyö ihan...
  13. A

    palavasti ihastunut toiseen!!

    mitä ihmettä mun päässä oikein liikkuu?ihastuin autokauppiaaseen,meillä on miehen kanssa mennyt jo kauan tosi huonosti ja ainakin musta vaan tuntuu että asutaan saman katon alla ei muuta.ei ole seksiä ja ei kyllä juurikaan edes puhuta enää muustakun arkipäivän asioista esim.kauppa lista.meillä...
  14. A

    mitä äidilleni 60v lahjaksi??apuuuuaaaa!!!

    olisikos kenelläkään hyviä ideoita lahjaksi??äitini on tosi huumorin tajuinen ja ihana ihminen.myös kaksi vuotiaan tyttäreni mummi.haluaisin antaa jotain ikimuistettavaa ja ehkä lisäksi myös jotain ilkikurista!!mutta jotain mistä hän huomaa olevansa rakastettu ja maailman paras äiti,mummi ja...
  15. A

    Auto-asiaan kaivataan kannanottoja & vinkkejä

    jos tarviit edullisen ja tilavan auton suosittellen renault laguna break authentique.vuosimallia 2001.meillä 1,8 koneella.maksoi vaan 7900? ja ajettu oli vaan 100000.tilava takakontti ja istumatilat edessä ja takana.ja sitä paitsi tosi hienon näkönen,ei mikään tavallisen perheauton näkönen!!
  16. A

    Onko jotenkin väärin viedä lapsi hoitoon klo8

    meillä alotetaan hoito ensi viikolla,ja mulla on vuoro työ.kun olen aamu vuorossa hoitoon mennään 06.30 ja haen n.14.30 kotiin kun taas menen iltavuoroon vien hoitoon vaan välillä että ei tulisi liian pitkää väliä näin alkuun mutta sinne vien vasta 11 ja mies hakee 17.00
  17. A

    mistä halpa vaatekaappi??!!

    no sotkassa oli jotain mut en kylläkään noin halpaa nähny,tarvii kattoo uudestaan.jyskistä en löytäny mitään tarpeeksi kapeaa.täytyy vaan jatkaa etsintöjä!hätävaraksi ajattelin hommata semmosen kankaisen/muovisen kattoon ripustettavan hyllykön,ikeasta sellasta kattelin ja maksoikin vaan 8?,jospa...
  18. A

    mistä halpa vaatekaappi??!!

    mistäköhän saisi edullisesti vaatekaapin lasten huoneeseen,ja vieläpä pieneen tilaan?olen katellu kaikkia huonekaluliikkeitä mutta tuntuvat olevan niin pirun kalliita melkein kaikki!ajattelin josko täällä joku tietäisi jos on sattunut joskus samanlainen ongelma tulemaan vastaan!!
  19. A

    Päiväkodissa eka harjoittelu..

    mulla olis sitten toi hoitoon vieminen edessä kahden viikon päästä,jos vaan sais sen hoitopaikan!pitäisi lähteä ostamaan kaikenlaista vaatetta sinne,on vaan tosi haikee fiilis! :'( mutta kai se vaan täytyy myöntää että mun vauva kasvaa isoksi!!toivottavasti vaan tykkäis siellä olla,on kyllä...
  20. A

    06-syntyneet

    meillä tyttö n.puolitoista vuotta 13.2kg pituus 88cm!!

Yhteistyössä