Hakutulokset

  1. J

    Sisustusasiaa; laminaattikysymys

    Hei! Olemme päätyneet laminaattilattioihin ainakin makuuhuoneiden osalta (lapset, koirat jne jne). Haluamme tummat lattiat ja olen nyt tykästynyt Wengeen. Pakko kysyä kokemuksia, onko kenelläkään esim. Tarkettin laminaateista ja etenkin wenge (viisto) laminaatista kokemuksia? Kesto, lian...
  2. J

    1v.3kk protestoi äidille

    Hei, Meidän iloinen ja sosiaalinen poika on pari kuukautta osoittanut yhä enemmän itsepäisiä piirteitä. Itsepäinen on ollut aina, nyt se on kuitenkin korostunut. Poitsu on vieläkin enimmäkseen reipas ja nauravainen, mutta kun haluaa jotakin huutaa kurkku suorana (ei siis itke vaan huutaa)...
  3. J

    laajantamisen kustannukset?

    Hei! Laajennamme juuri pientä omakotitaloamme käytännössä pk-seudulla. Helsingin ja Vantaan rajalle muutama kilometri. Aloitimme puolitoista vuotta sitten paperisodan ja toukokuussa alkoi itse rakentaminen. Nyt ollaan monen mutkan ja viivästyksen jälkeen siinä pisteessä, että alkaa seinät...
  4. J

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    Mulla tää painon lasku on jotenkin niin hidasta.. :| Neljäsataa grammaa tippunut, paino 75.1. Oon nyt käynyt aamupäivisin välillä juoksulenkillä lapsen ja koiran kanssa. Ollaan varmaan hilpeä näky, kun paahdetaan menemään vaunujen kanssa, koiran roikkuessa mukana :laugh: Onneksi poika...
  5. J

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    Tänne ei kuulu kummempia. Paino oli maanantaina 75,5kg, eli laskussa taas. Jippii! Monet teistä osoittaa todellista itsehillintää nutriletteillä ja makean pois jättämisellä. Hienoa!! Laittaisin taputtavan hymiön, jos olisi :) Mulla on jäännyt makea pois vähän kuin itsestään. Ei tee oikein...
  6. J

    Aikuisopintoraha

    Hei, Olen juuri ollut 3 kk. aikuisopintorahalla kotona äitiysloman loputtua. Olen toki myös opiskellut :) ja valmistuin viime viikolla. Koulutusrahaston nettisivuilta löytyy tietoa aikuisopintorahasta. Sen saamiseksi on ehtona muistaakseni vähintään viiden vuoden yhtäjaksoinen työssäolo...
  7. J

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    Olen ollut reissussa ja välillä nettipimennossa. Ja täytyy myöntää, että painonpudotus junnaa nyt paikoillaan :| Paino sama kuin melkein pari viikkoa sitten.. Nyt kun pääsee taas normaaleihin rutiineihin voi alkaa tsemppaamaan uudestaan. Jotkut kesävaatteet joita käytin ennen raskautta...

Yhteistyössä