Hakutulokset

  1. M

    Että voi ihminen olla tyhmä (hammaslääkäri volinaa)

    Ois pitäny alottaa juurihoito jo ajat sitten yhteen hampaaseen, mutta kun pitää olla tämmönen nössykkä, niin aina vaan muuttanu niitä aikoja. Toki ollu sairasteluakin yms, mutta pääasiassa en ole vaan "uskaltanu" mennä. Olen niin yökköherkkä (karmee sana =) ), että sitä siinä pelkään, en niitä...
  2. M

    Ulkokukista

    Hienoa =). Kiitos! Nyt kun täältä tuppukylästä löytäis vielä paikan mistä saa kukkia :laugh:
  3. M

    Ulkokukista

    Uskaltaako jo hankkia jotain kukkasia ulos? Tuli tänään ekan kerran oikein keväinen fiilis ja tahtois laitella jotain kaunista tonne ulos =)
  4. M

    Jättitrampoliinista..

    Jotenkin tosta mun tekstistä lainatussa kohdasta oli jätetty se loppu pois :whistle: . Mutta tosiaan hyvä tietää, että ne kuullut puheet on ihan höpölöpöä =). Ja kyllä meille se turvaverkko hankitaan vaikka tuolla mainitsinkin olevani kahden vaiheilla. Kiitos kaikille, jotka kertoili omista...
  5. M

    Jättitrampoliinista..

    Hyvä tietää =) .
  6. M

    Jättitrampoliinista..

    Mm. että ollaan luotettu liikaa siihen verkkoon ja kuitenkin sieltä väleistä pääsee tippumaan alas. Tuossa nyt yksi asia mitä olen kuullut, mutta siitä tosiaan on jo aikaa. Ja ennen kun siitä nyt ruvetaan vääntämään niin ei ole tarkoitus jättää muksuja vahtimatta verkosta huolimatta. Jonkun...
  7. M

    Jättitrampoliinista..

    En ole turvaverkkoa vastaan enkä tietääkseni niin ole myöskään väittänyt. Vaan että olen kuullut siitä eriäviä mielipiteitä ja olen itse ollut kahden vaiheilla sen hankkimisesta. Niistä asioista mitä olen kuullut on jo aikaa ja varmasti verkotkin ovat sen jälkeen kehittyneet.
  8. M

    Jättitrampoliinista..

    Meillä onneksi saa pihaan semmoiseen kohtaa missä ei ole kiviä tms ihan sen vieressä, mutta onhan tuo sen verran korkea, että kipeetä tekee jos tipahtaa ja turvaverkko ihan poikaa.
  9. M

    Jättitrampoliinista..

    Onko tietoa kannattaako hankkia se turvaverkko siihen? Olen siitä kuullut vähän eriäviä mielipiteitä ja olen kahen vaiheilla sen hankkimisesta. Muksut jo kovasti oottaa, että saisivat trampoliinin jo =).
  10. M

    Jättitrampoliinista..

    Elikkäs oltaisiin semmoista reilu 3 metristä hankkimassa kesäksi pihaan. Kertokaahan kokemuksia :). Mistä olette hankkineet ja paljon kustansi jne jne?
  11. M

    Lisätöitä

    Itellalle kävin juuri laittamassa sähköpostia, josko vaikka olisi täällä suunnalla tarjota sitä lehtien jakelua. Tällä hetkellä oikeastaan käy pelkästään joko yö- tai viikonloppu työ, kun pitää kuitenkin tuo harjoittelu suorittaa kunnialla. Siellä saattaisi tulevaisuudessa olla vaikka tarjota...
  12. M

    Lisätöitä

    ^eipä täältä löydy semmosia. Lähimmät on noin 80 kilometrin päässä.
  13. M

    Lisätöitä

    Työelämävalmennuksessa jatketaan huomenna (vaihdoin paikkaa) ja pitäis jostain kehittää joku extra pesti... Aamupäivästä kävin yhdellä grillillä haastattelussa, mutta tuskinpa siellä mitään on tarjota :( . Taida edes näin pienellä paikkakunnalla olla tarjota mitään lehtien jakoakaan tms...
  14. M

    Ei voi olla totta (sairastelusta)

    Mä en ymmärrä mikä tuota pienimmäistä vaivaa... Tuntuu, että se on enemmän kipeenä, kuin terveenä. Viime viikolla torstain ja perjantain piti pientä lämpöä, joka yllättäen loppui sitten viikonlopuksi. Alkuviikon mahataudissa ja nyt sit mitä ilmeisemmin märkärupea ja eilen illalla taas lämpöä...

Yhteistyössä