Hakutulokset

  1. M

    mikäs tuolla koiralla nyt on??

    Ilmeisesti ei, kun en ainakaan ole kiinnittäny huomiota, tai sit nenä niin totunu jo hajuihin, kun toi meiän junnu koira ei vielä täysin sisäsiisti :D . Mutta kannattaa vaikka soittaa eläinlääkärille. Sieltä varmaan osaavat neuvoa paremmin.
  2. M

    mikäs tuolla koiralla nyt on??

    Meillä koirat välillä oksentaa tuota keltaista limaa, jos maha tyhjä.
  3. M

    Kuinka usein teillä tyhjenetään bioroskis? (omakotitaloiss)

    Meillä nyt talvella tyhjennetään kerran kuukaudessa. Kesällä sitten vissiin sen 2 viikon välein. Meillä kuuluu se astian vuokra siihen tyhjennysmaksuun.
  4. M

    onko normaalia koiran käytöstä ?

    Normaalia koiran käytöstä kyllä, mutta ei omistajan. Helpolla sitä hyppimistä ei saa kitkettyä pois, vaatii aikaa ja hermoja. Meillä koirat rakastaa kaikkia ihmisiä ja kokoajan joutuu tekeen töitä etteivät hypi vasten, kun joku tulee käymään. Yhtä koiraa lukuunottamatta meille tullut koirat...
  5. M

    Äiti mennyt vaan huonompaan suuntaan...

    Mä oon jotenkin oppinut tunnistaan äitin äänestä milloin on juonut. Ja toki sen jututkin on erilaisia. Harvoin selvinpäin sanoo rakastavansa mua, mutta kännissä kyllä hokee kuin tärkeä olen jne.
  6. M

    Äiti mennyt vaan huonompaan suuntaan...

    ^^kyllä mä luulen, että se toivo on jo menetetty. Ikävä kyllä =( . Asian kanssa pitäisi vaan jotenkin oppia elämään ilman sen suurempia tunteita. Ja kiitos kaikille tuestanne :hug:
  7. M

    Äiti mennyt vaan huonompaan suuntaan...

    Kyllä me tullaan mummolassa käymään jne, mutta en enää tiedä uskallanko antaa lapsia sinne keskenään yökylään. Äiti vielä halutessaan pystyy ottamaan vain sen yhden saunakaljan, mutta niitä kertoja rupeaa olemaan harvassa. Eikä myönnä olevansa riippuvainen ja sehän kai on yleistä...
  8. M

    Äiti mennyt vaan huonompaan suuntaan...

    Niin lapset olisivat siis olleet menossa hiihtolomalla mummolaan. Äiti lupaili vain ensi viikolla tulla tänne auttelemaan, kun ei nyt "pystynyt".
  9. M

    Äiti mennyt vaan huonompaan suuntaan...

    Meillä kanssa mummo ja pappa on tytöille tosi tärkeitä ja siksi onkin niin surullista, että menee vielä siihen ettei niitä uskalla sinne laittaa kyläileen. Ja mitä luultavammin juuri se käänne tulee tuossa hiihtoloman kohdalla. Toki siinä ei ole rahapäiviä, jolloin olisi varaa ostaa juomista...
  10. M

    Äiti mennyt vaan huonompaan suuntaan...

    Niinhän se meni jo silloin, kun ite olin pieni. Mä elin mummon ja papan luona ja äiti sai olla, mennä ja juoda niin paljon, kun halusi. Ja pettää lupaukset mennen tullen. Silloin vaan ei ollut noin pahana, kun oli töissä jne. Nyt kun eläkkeellä niin on sit aikaa ryypätä. Sit jos sille asiasta...
  11. M

    Äiti mennyt vaan huonompaan suuntaan...

    Äiti on jo vuosia lotrannut viinaksien kanssa. Tai voi jo puhua vuosikymmenistä. Nyt rupeaa olemaan aika heikoilla kantimilla. Pystyy vieläkin olemaan muutaman päivän juomatta ellei ole rahaa ostaa kaljaa. Viina menee kaiken muun edelle, jopa lastenlasten. Pyysin eilen häntä tulemaan pariksi...
  12. M

    Mistä usb piuha kameraan?

    Nikon Coolpix S210. Siihen käy usb kaapeli UC-E6.
  13. M

    Mistä usb piuha kameraan?

    Puhelimen usb ei käy tuohon ja muistaakseni meidän muistikortinlukijassakin se piuhan "ei koneeseen tuleva" pää on liian iso tuohon kameraan. Pitää yrittää se nyt tässä kaivella kuitenkin esille jostain jemma nimisestä paikasta ja tsekata tilanne. Onneks puhelimella saa kuitenkin napsittua ihan...
  14. M

    Mistä usb piuha kameraan?

    Meillä pitäis olla muistikortin lukijakin jossain, mutta itestä jotenkin helpompi käyttää piuhaa. Ja koira tykkää, kun ne piuhat unohtuu sen saataville :laugh: Pitääpä huomenna käydä kyseleen, kun pääsee sivistyksen pariin =)
  15. M

    Mistä usb piuha kameraan?

    Koira pentele sit oli saanu "käsiinsä" meidän kameran piuhan ja uusi pitäis hankkia, että sais kameralta kuvat koneelle. Tietääkö kukaan?
  16. M

    Neiti taas kipeenä =(

    Eilen ei mitään ja tänä aamuna kuume oli pompsahtanu 39.5 asteeseen. Valittaa kovasti mahaa ja astman takia oli vähän ahdistusta. Käytin lääkärissä --> normi flunssa. Siellä oli aika pirteä, kun lääkkeellä saanu kuume tippumaan 37.2. Päästiin kotiin, meni nukkumaan ja nukkuin parisen tuntia...
  17. M

    mikä auttaa hammassärkyyn

    Ite kävin just ihan normi ensiavussa hakeen lääkettä hammas-särkyyn ja sain panacodia. Max 6 tabua saa ottaa vuorokaudessa.
  18. M

    Pirskatin hammas-särky...

    ^^ meillä tosiaan tästä se 80 kilsaa sinne lähimpään päivystykseen ja ei sinne pysty lähteen ajeleen, kun suhteellisen rahaton tila tällä hetkellä :| Omassa tk:ssa ei oo päivystystä kuin arkisin. Maanantaina kyllä saavat tempasta ton väliaikasen paikan pois ja laittaa sinne sitä...
  19. M

    Pirskatin hammas-särky...

    Vois hetki mennä pöntöllä yökkiessä ja totta että silloin ei kyllä varmaan särky muistuis mieleen :D Yök :x
  20. M

    Pirskatin hammas-särky...

    Joo ennemmin kestän tän säryn, kun tungen paskaa suuhun :D

Yhteistyössä