Hakutulokset

  1. P

    Kiireellistä apua kaivataan,laki tietoa avoero huoltajuuskiista

    Kiitos kuin vastasit. En minä sekaisin ole, teksti vaikuttaa aika sekavalta. Tänne vaan on aika vaikea kirjoittaa,yrittää kertoa taustaa hieman että saisi jotain käsitystä tän hetkistä tilannetta. En usko että itsekkään olisit täydellinen äiti tai avovaimo joten ei kannata arvostella toisia...
  2. P

    Kiireellistä apua kaivataan,laki tietoa avoero huoltajuuskiista

    Hei,Olemme avoliitossa ja lapsemme on 1v yhteishuoltajuus,asumme minun omistusasunnossani. Meillä on ollut ristiriitoja jo odotusaikana, mutta pahenivat synnytyksen jälkeen. Eikä ole vieläkään ratkenneet vaan pahentuneet. Olemme yrittäneet keskustella,mutta kommunikointi ei onnistu. Välimme...
  3. P

    Vinkkejä kakaivataan miten järjestää tapaamiset

    :flower: Kiitos kovasti että vastasitte. Kyllä sitä miettii lastaan ja hänen parastaan. Enkä halua lapselta isää kieltää,kun koskaan et voi tietää miten toinen reagoi. Mies kun puheiden mkaan on niin mustavalkoinen joko tai. Jolle minä en olkaani pahemmin kohauta siis uhkauksille. Hän vie...
  4. P

    Vinkkejä kakaivataan miten järjestää tapaamiset

    Olen avoliitossa, mutta eroamassa. Mies vaan hyväksyisi tosiasiat. Miten olette saaneet sovittua tapaamiset joustaviksi ja kumpaakin osapuolta tyydyttäväksi? Tarkoitan juhlapyhiä,lomia lapsen ja omat? Mitä minun kannattaa ottaa huomioon kun menemme tapaamaan lastenvalvojaa? Miten saada...

Yhteistyössä