Hakutulokset

  1. P

    Kiireellistä apua kaivataan,laki tietoa avoero huoltajuuskiista

    Hei Tulin tänne pitkästä aikaa kertomaan kuulumisia. Aikaa on kulunut vaikeasta erosta kohta vuosi. :D Taaksepäin kun katsoo ja lukee näitä hätääntyneitä avunpyyntöjäni niin ihmettelen kovasti kuinka selvisin tästä Helvetistä :saint: Meillä on mennyt vaihtelevasti joskus tosi hyvin ja sit...
  2. P

    Kokemuksia

    Tänään sain käräjäoikeudelta väliaikaissopimuksen;Tyttö sai jäädä luokseni.Mikä ihana joululahja :hug: :hug: Kiitos teille kaikille tuestanne. Huomasitte varmaan että olen joutunut poistamaan tekstejäni exäni takia.Yritti käyttää näitä käräjäoikeudessa minua vastaan. :laugh: Kyllä tekin...
  3. P

    abc:n vaunuista...

    Hei, Aika yleinen ongelma näyttää olevan,meillä myös oli. Espoon Merituulessa on vaunuaitta jos oikein muistan liike lastentavikkeita.Abc huolto ainoa on siellä,meille maksoi huolto ja sokkien korjaus työtunteina 25?. Mahdollisuus vaihtaa koko rengas systeemi joka 80?. Vaunut pitää viedä...
  4. P

    Kokemuksia

    Täällä sitä odotellaan |O Mitään ei vielä ole muuttunut,eikä tavarat ole pakattu :D :kieh: Kyllä pyrokratian rattaat pyörii hitaasti :headwall: Yksityisviesti elämänlangalle. :flower:
  5. P

    Kokemuksia

    Tällä kertaa käräjäoikeudelta tuli kirjeet nopeasti, jos mies hakee häätökirjeen ja allekirjoittaa sen tänään alkaa 14vrk aikaa toimia.Ennen kuin käräjäo. tekee päätöksen. Siis ei vielä miehen tartte muuttaa :kieh: :kieh: Vielä täytyy kestää 14vrk :kieh: saa nähdä miten nämä kaksi...
  6. P

    Kokemuksia

    :flower: :hug: :laugh: Ihanaa että yksi on selvinnyt vapauden aurinkoiselle puolelle. Olen iloinen puolestasi =) Meillä isäntä ei evättään liikauta on kuin kuollut lahna :laugh: Olen alkanut kerämään isännän tavaroita omistani että muutto käy helpommin kun sen aika tulee :laugh...
  7. P

    Kokemuksia

    Jospa nyt sait uuden viestin? Saattaa olla hieman outo,pää kipee ja tressiä unettomia öitä :ashamed:
  8. P

    Kiireellistä apua kaivataan,laki tietoa avoero huoltajuuskiista

    kiitos edelliselle kauniisti sanottu. Olenkin saanut vauhtia tähän touhuun viimein. Jos haluat tietää tapahtumista lue toiselta keskustelualueelta. Vielä hengissä
  9. P

    Kokemuksia

    Voimia sinulle. Joskus saattaa tuntua että oletko tehnyt oikean ratkaisun.Kannattaa luottaa sisimpään,koska se tunne mikä on oikea. Itselläni asiat tuntuu junnaavan vastaan,mutta sain asiat eteenpäin tänään.Otin yhteyttä asianajajaan.To meillä on tapaaminen ja laitan asiat eteenpäin...
  10. P

    Tarvitseeko kukaan hyviä tytön vaatteita,ensikenkiä?

    Meillä olisi pienksi jääneitä tytön vaatteita 60-74. Olisin myymässä nämä pois huokeaan hintaan. Sisältää bodyja,housuja,collegeasuja,paitoja,sukkahousuja,lämpimän vanupuvun ja housut+takki,villapuku,mekkoja. Ensikengät sandalit k18,vähän käytetty ja ensikävelykengät k19. Kuvia saa...
  11. P

    Miten jaksatte

    Laitoin sinulle postia yksityisesti. T.Odotan vapautta
  12. P

    Miten jaksatte

    Meillä on avoero ja vaikea.Täyttä helv...... Mies kun ei hyväksy eroa,heittäytyy hankalaksi kaikin puolin. Itselläni jaksaminen on jo kyseenalaista ja siihen mies tähtääkin. Asunto on minun ja mies ei puhumalla muuta, vaan ivaten ilmoittaa olevansa viimeiseen pisteeseen hankala...
  13. P

    Kokemuksia

    Meillä on avoero ja vaikea.Täyttä helv...... :kieh: Mies kun ei hyväksy eroa,heittäytyy hankalaksi kaikin puolin. Itselläni jaksaminen on jo kyseenalaista ja siihen mies tähtääkin. Asunto on minun ja mies ei puhumalla muuta, vaan ivaten ilmoittaa olevansa viimeiseen pisteeseen hankala...
  14. P

    ostaisin liesisuojan

    Hei, Kotiimme tarvittaisiiin liesisuojan, liesi 49cm leveä. Semmoinen joka estää tytön käännellä nappuloita ja koskemasta levyä. Kiitos Tarja 050-4922630 taven@luukku.com
  15. P

    Pikaista apua.

    Hei,Olet lapsen yksinhuoltaja jos et ole avioliitossa lapsen isän kanssa. Omalta kohdaltaan voin sanoa, että älä mene muuttamaan huoltajuutta vaikka sinua kuinka pelotellaan tai uhkaillaan. Siellä isyydentunnustus jutussa käydään tämä huoltajuusasiakin läpi.siellä saatetaan puhua...
  16. P

    eroon

    Ymmärrän todella hyvin sinua.Meillä on tilanne samanlainen,olen sitä mieltä että se on osa eroprosessia. Siis se että miettii moneen kertaan.Minusta me naiset olemme semmoisia, että mietimme moneen otteeseen ja varmistamme. Kun tiedät sisälläsi vastauksen,oletko tässä ja nyt onnellinen? Sitten...
  17. P

    Kiireellistä apua kaivataan,laki tietoa avoero huoltajuuskiista

    Terve, Tulihan soitto lastensuojeluviranomaisilta, pyysivät keskustelemaan heidän kanssaan asioista. Koska avomies olis silloin vihapäissään soittanut sinne ja mustamaalannut. Onneksi henkilö oli ihan kiva,mutta en varmaankaan saa nukkutua tänä yönä |O Enpä ole moiseen joutunut ennen,saa...
  18. P

    Kiireellistä apua kaivataan,laki tietoa avoero huoltajuuskiista

    Terve, Tulihan soitto lastensuojeluviranomaisilta, pyysivät keskustelemaan heidän kanssaan asioista. Koska avomies olis silloin vihapäissään soittanut sinne ja mustamaalannut. Onneksi henkilö oli ihan kiva,mutta en varmaankaan saa nukkutua tänä yönä |O Enpä ole moiseen joutunut ennen,saa...
  19. P

    Kiireellistä apua kaivataan,laki tietoa avoero huoltajuuskiista

    Hei kaikki siellä, Kiitos kovasti kirjeistänne. Onneksi on tämäkin sivu olemassa, että pystyy jakamaan vaikeita asioita ja saamaan vertaistukea. :) Lapsiliudan kertomus, on kuin olisit kertonut minun elämästäni. Sitä on vaikea pukea sanoiksi mitä kaikkea voi sattua ja tapahtua. Ihmettelen...
  20. P

    Kiireellistä apua kaivataan,laki tietoa avoero huoltajuuskiista

    Kiitos vastauksistanne ja kiitos Elviira tädillekkin. Tällä palstalla tulee helposti ymmärrettyä väärin =) =) =) Tunelma kotona on ollut painostava,hirveä möykky rinnassa,ahdistaa,enkä ole nukkunutkaan hyvin viikoon. |O Mies palasi kotiin aamupäivällä,tieto että hän palaa vei ruokahalut ja...

Yhteistyössä