Miten jaksatte


Meillä on avoero ja vaikea.Täyttä helv......
Mies kun ei hyväksy eroa,heittäytyy hankalaksi kaikin puolin.

Itselläni jaksaminen on jo kyseenalaista ja siihen mies tähtääkin.

Asunto on minun ja mies ei puhumalla muuta, vaan ivaten ilmoittaa olevansa viimeiseen pisteeseen hankala.

Olen ollut yhteydessä oikeusaputoimist. ja vasta ensi tiistana aika sinne.
Mies on ilmoittanut ettei anna tyttöä minulle lisäten uhkailut ja mustamaalaamiset lisäksi.
Hän on ollut ahkera soitellessaan lastenvalvojat ystäväni ym läpi.

Ollaan taas saamassa ylimääräinen keskustelu perheterapeutin ja lastenvalvojien kanssa kotona. Minun kanssani asiasta ei olla sovittu eikä soitettu.
Kysyin mitä asia koskee?Saan kuulla sitten....

Olen yritttänyt kaikkea mahdollista ja päätös on jo tehty. Haluan eron pois epäterveestä suhteesta. Tiedän että tämä on oikea. Pääsisin rauhoittamaan tytön elämän ja hänen ei tarvitsisi kuunnella riitoja.

Meillä on henkistäväkivaltaa josta haluan päästä eroon ja nopeasti.
Asiat vaan junnaa toimistossa eikä muutosta tunnu saavan.

Onko ketään joka olisi kokenut saman?
 
Kirjoitat kuin lukisin omaa tarinaani,kuin edeltäviä kuukausia erohelvetissä!.
Kakkosvaihetta voin hakea joulukuun 8.
Asun perheen kodissa lasten kanssa,eksä muutti. On hankala, hankaloittaa kaikella tavalla eroprosessia.
Hommaa minua "telkien taakse", henkinen väkivalta on sietämätöntä ihan kaikella tavalla.
Ei tapaa lapsia juurikaan,tiukilla ehdoilla joskus,esim.oltava myös minun paikalla koko ajan.
Ei maksa elareita ja kaikkea vastaavaa,kertomista riittäisi ja meillä varmasti samanlaista arkea pitkälti.
Itse en jaksanut,olen viidettä viikkoa sairauslomalla,olen käynyt puhumassa tilanteesta ihan joka paikassa ja onnekseni olen saanut ymmärrystä puolelleni.
Kirjoitellaan jos se helpottaisi ajatuksiasi,omiani ja yhdessä löydettäisiin vastauksia,vaihtoehtoja kumpikin omiin ongelmiin erossa.

viauma@suomi24.fi

:flower: :attn:
 

Yhteistyössä