Hakutulokset

  1. S

    raskausoireita!

    Heippa vaan kaikille!täällä kova vauvakuumeilija tahtois tietää minkälaisia oireita teillä on ollut ENNEN kuukautisten poisjääntiä? ja tyhmänä kysyn vielä sellaista että voiko kiinnittyminen oirehtia jopa monta tuntia tai jopa vuorokauden? :) nauraa saa vapaasti mun kysymyksille :laugh:
  2. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Moikka! En oo hetkeen tänne taas kirjottanu. Miehen kanssa ollaan keskusteltu tästä vauva-asiasta.. Hän sitä mieltä että lykätään asiaa nyt toistaiseksi..luultavasti ensi vuoden puolelle. On ollut tässä nyt vähän kaikenlaista. Ei olla oikein edes yritettykään kun on ollut muut asiat niin...
  3. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Voi..no olishan mun nyt tuo pitänyt käsittää :( Pää vissiin ihan sekasin jo muutenkin. Anteeksi :/ Mutta joo raskastahan tämä on, mutta pitää ajatella että näitä sattuu ja elämä menee eteenpäin. Ens kierrossa meillä molemmilla taas ehkä parempi tuuri :) :heart:
  4. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Voi anteeksi kauheasti jos käytin samaa "korkealta ja kovaa"-lausahdusta kuin sinä. Ei tullut mieleenkään että sinulla on siihen yksinoikeus! Jos et sitä kestä niin anna olla, mulla on muutakin mietittävää kuin sinä. En voinut kuvitella että varhainen keskenmeno olis näin kova paikka. Mutta...
  5. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Kyllä on ollut raskas päivä. Vuoto alkoi tänään rusehtavana joka jatkuu kunnon menkkavuotona.. varhainen keskenmeno vissiin, eiliset testit näytti positiivista. Mitään hyytymiä yms ei oo tullu, normaalin näköistä kuukautisvuotoa, ei sen runsaampaa kuin menkkojen aikana yleensäkkään... Täällä...
  6. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Mulla alkoi rusehtava/vähän verinen vuoto aamulla. Negatiivista näyttää testit. Nyt kyllä pudottiin ja korkealta... En tajua kun eilen näytti selvästi testissä positiivista. Mä en kestä... :'(
  7. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Lisään vielä tohon mun tekstiin että siis kahdella Predictor-testillä sain haalean, mutta havaittavissa olevan viivan, mutta apteekin omalla (joka pitäisi olla herkempi) sain tänä aamuna negan?ei merkkiäkään viivasta... antaisko toi predictor muka jo positiivisen tuloksen vai 2 väärää...
  8. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Heippa! Ensinnäkin isot halit kaikille joilla täti tullut kylään :( Mutta mutta... Mä testasin aamulla Predictorilla haalean viivan.. tosi haalea verrattuna kontrolliviivaan mutta selvästi nähtävissä, ei tarvitse käännellä ja väännellä nähdäkseen viivan ja vähän vaaleanpunaistakin siinä...
  9. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Täällä siis tänään kp 28/28-?? .. Aamulla testattu viljan herkällä viivanpaikka/nega. Mulla on vatsassakin just sellanen tunne että menkat alkaa kohta. En usko että ne viivat enää tummuu... Kyllä ihminen voikin olla hullu kun saa kuviteltua itelle jos jonkinlaisia oireita :( uskomatonta.. Mutta...
  10. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    oho, sormet vissiin liian nopeat.. :whistle: niin..lähettivät siis sieltä vanhoja testejä! Viimeinen käyttöpäivä 20.11.2008!!! Ehdin tehdä testejä 3kpl, kun ihmettelin mikseivät ne toimi kun ei tarkistusikkunaan tullut sinistä viivaa vaikka kuinka odotteli..sitten huomasin että ne olivat...
  11. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Täällä testattu tänään todellinen haamujen haamu tai sitten viivanpaikka...Menkkojen kuuluisi alkaa aikaisintaan huomenna... Tilasin muuten maanantaina halpa-testi.fi :stä Clearbluen testejä (voi tehdä 4päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa) ja arvatkaa mitä??! Lähettivät sieltä mulle VANHOJA
  12. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Kuinkas Opaali78 , miltä näytti testi? :) Itte testasin just negan, dpo 8 :( luultavasti siis dpo 8.. kyllä ketuttaa vaikka eihän se vielä varmasti näkyis :(
  13. S

    Haamu, viivanpaikka vai ei mitään?

    Onnea P123 !! :) ihanaa kun jollain tulee ainakin plussaa! Toivotaan sitä meillekin ;)
  14. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    lisäys edelliseen : oireina myös siis alavatsa-juilintaa/kipua! aivan tuntuu kuin menkat olis alkamassa. vatsakivut tuntuu varsinkin nukkumaan mennessä..
  15. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Täti täällä näköjään vierailee useammassakin paikassa :( Itselläni on nyt kp 20/28-?? .. Toivon siis että tänään olis dpo6 ! :) testailutkin on kun en malttanut odottaa mutta negaahan tuo näytti. Oireina mulla on ollut ihmeellistä reisien särkemistä (vähän kuin menkkojen aikana) , rinnat...
  16. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Huomenia vaan kaikille! Susanna85, toivotaan kovasti että olis tärpännyt!! :) Mulla menos kp17/28-?? ,, alavatsaa nipistelly ihmeellisesti aina aika ajoin..ja välillä tulee semmonen "etova olo" , joka menee nopeasti kuitenkin ohi! Epäsäännöllinen kierto kun on, niin en osaa sanoa mikä on tällä...
  17. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Mulla tänään kp14/28-?? . Peittojen alla touhailtu 19.8 :) eli jos kierto kestää tällä kertaa ton 28päivää niin ovis siis tänään! saas nähdä miten käy.. millään en malttais odottaa tuon testailun kanssa! :D
  18. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Kiitos Hlemmur vastauksestasi. Näin mä vähän itsekin ajattelin asian! :) Voi tietysti olla että kuvittelen nämä vatsannipistelyt yms. Yleensä mulla tuo kierto on sen 28 päivää, mutta jostain syystä se aina silloin tällöin venyy ties kuinka pitkäksi. Harmi vaan kun ei vielä pääse testailemaan! Kp...
  19. S

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Heippa!En tiedä kuuluuko tää aihe nyt oikeen tänne, mutta kysyn nyt kuitenkin, haluan jonkun toisenkin mielipiteen !:) Eli, vuonna 2007 olin suojaamattomassa yhdynnässä entisen poikaystäväni jälkeen, viikko kuukautisten loppumisen jälkeen. Kuukautiseni kestävät yleensä sen 7päivää ja ovat...

Yhteistyössä