Hakutulokset

  1. L

    Päiväkodeissa paljon likaisia lapsia, onko sinun lapsesi yksi heistä?

    Tulepa kysymään meidän eskarilaiseltamme, onko verkkapuku arkiasuste :laugh: Meillä menee lasten mukavuus kaiken edelle, esikoinen ei oo koskaan pukenut farkkuja tai sammareita kovin mielellään, mieluiten laittaa joka paikkaan verkkarit.quote] Meillä kanssa laittaa mielummin verkkarit jotka...
  2. L

    Lapselle kirja jossa esim opetetaan miten toimia tulipalon sattuessa?

    Tässä linki josta voit tulostaa ja tehdä itse kirjan http://www.papunet.net/kuva/tietoa/paloturvallisuus/1 . Siellä on muitakin hyviä/tarkeitä juttuja :hug:
  3. L

    G:Paljonko menee kuussa ruokiin rahaa ja montako henkilöä perheessä on?

    3 ja yleensä käyn Prismassa mies taas usen k-kaupassa arkisin ja viikonloppussin prismassa 750-800e
  4. L

    Mihin aikaan teidän lapset menee nukkumaan?

    Kohta 6v. menee nukkumaan joka ilta kello 21.00 ja herää 07.15 aikoihin joka aamu .
  5. L

    Näemme isovanhempia 6viikon välein, onko normaalia? Miten teillä?

    Mun porukat asuu 18km päässä, isomummo asuu 28km päässä ja miehen porukat 50km päässä. Kaikilla yritetään kaksi kerraan kuussa.
  6. L

    Hiihtolomalla

    Me mennään Tahkolle laskettelemaa , hiihtämään , luistelemaa , keilaamaa , pulkamäkeen ja tietysti kylpylään.
  7. L

    Kenellä EI ole kuivausrumpua /-kaappia

    Meillä kuivuu pyykit niin nopeasti että ei tarvita moisia härveleitä :laugh:
  8. L

    Kehtaanko soittaa päiväkotiin ja kysyä milloin voisi tuoda lapsen hoitoon....

    Näin meilläkin ja ripulia kesti 4 päivää... Soita kouluu ja pyydä materiaalit s.postitse kotiiin.
  9. L

    syökö teillä lapset joka päivä salaattia/raasteita?

    Tykkää itse tehdä salaattia joka päivä ja syökin sitä hyvin. Hedelmätkin maistuvat joka päivä reippaasti .
  10. L

    Kuinka kauan tämä palsta on ollut olemassa?

    Mä tulin tänne 2003 keväällä.
  11. L

    Askartelu malleja

    Kiitos kovasti linkeistä.
  12. L

    Askartelu malleja

    Kiitos.....
  13. L

    Askartelu malleja

    Hei! Tietääkö joku mistä löytyisi lapsille kivoja askartelu malleja ?
  14. L

    DVD-KIDS apua

    Hei! Löytyykö keneltäkään dvd-kids aloitus koodeja denver dvd:lle ? Kiitos jo etukäteen :hug:
  15. L

    ostatko koskaan mitään stockmannilta?

    Viimeksi ostin pojalle kylpytakin ja ruoka puolelta ruuat saman hintaisi kun muuallakin....
  16. L

    Jos olet menossa puuhamaahan

    Kiitos tiedosta =)
  17. L

    minkä ikäsenä

    4,5 pojan nyt 5v. olen jättänyt yksin kotii siksi aikaa kun käyn pyykkituvassa ja siellä ei mene kun max 10min ja on samassa rapussa.
  18. L

    5,5v:lle kotikännykkä?

    Meillä poika sai 4v. oman kännykän ja on nyt 5v. ja osaa tunnistaa nimet valikosta ja tietysti myös pikavalikossa on tärkeät numerot.

Yhteistyössä