ostatko koskaan mitään stockmannilta?

  • Viestiketjun aloittaja shoked
  • Ensimmäinen viesti
Greippi
Eipä se siellä juuri sen kalliimpaa ole kuin muuallakaan. Erotuksena se, että tarjousjauhelihaa tuskin löytyy.
Muutenkaan tavarat ei Stockalla maksa enempää kuin Anttilassakaan, jos samaa tavaraa on myynnissä.
 
joskus
Viimeksi tiistaina kävin kahviossa syömässä ja taisin ostaa kioskista päälle suklaapatukan. Nyt en kaupan puolelta ostanut mitään. Kai sieltä joskus voi ostaa jotain. Ei ole tarvis tuhlata, jos ostaa harkiten. Ja ruoka on aika lailla samanhintaista. Toki kalliimpia tuotteita joukossa, joita ei marketeista edes saa.

Ai niin. Ja mä olen työtön.
 
Jos haluan jotain määrättyä herkkua niin sen saa aika takuuvarmasti Stockalta. Samoin iso osa merkkivaatteista löytyy sieltä eikä tarvitse rampata kaupasta toiseen.
Mutta muutoin aika kausiluonteisesti ostan sieltä.
 
Mä en ymmärrä tota. Mun mielestä siellä on ihan saman hintaista ruokaa kuin muuallakin mutta erona on se, että sieltä en koskaan ole saanut vanhaa tai muutenkaan huonoa tavaraa.

Tietty siellä on kalliita vaatteita yms. kun ovat merkkikamaa. Mut ne nyt ei ole mun makuun muutenkaan :D
 
shoked
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
What?! :eek:

Himokallista? :eek: Ootko koskaan edes käynyt siellä?

P.s. Hullut päivät alkaa ens viikolla! ;)
olen käynyt viimeksi alkuviikosta, mutta mitään en ostanut. on siellä kallista hajuvettä, 200euron laukkuja ja kenkiä jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja komedienne:
menen mielelläni stockmannille. hyvä palvelu ja siistit vessat. mieheni on kulinaristi ja ostaa stockmann herkusta lihat. tokmannilla en ole käynyt ikinä enkä mee.
miepä käyn ihan mielelläni tokmannilla.siellä on tarjouslankoja ja monesti löytää itellekkin jotain kivaa halvalla.ja kävisin silti tokmannilla jos rahaa ois ku roope ankalla.mie en ymmärrä miks tokmanni on kirosana toisille,onko se sekunda kauppa vaiko mikä sitten.onhan siellä janinan aikuisten naisten vaatemallistoa myynnissä ja nansoakin jopa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perkin Elmer:
Mä en ymmärrä tota. Mun mielestä siellä on ihan saman hintaista ruokaa kuin muuallakin mutta erona on se, että sieltä en koskaan ole saanut vanhaa tai muutenkaan huonoa tavaraa.

Tietty siellä on kalliita vaatteita yms. kun ovat merkkikamaa. Mut ne nyt ei ole mun makuun muutenkaan :D
:LOL: (Kun muistelee viimeisen puolen vuoden uutisia aiheesta)
 
outoa
Mä en tajua, että jonkun mielestä siellä on kallista ruokaa.. ostankohan sitten vääriä tuotteita, mutta monesti saan haluamani tuotteet stockalta halvemmalta kuin muualta. Esim. eilen ostin leipää ja ruokakermaa, oli paljon halvempaa kuin s-kaupassa missä yleensä käyn. Ja stockalta saa monia ihania tuotteita, mitä ei saa muualta. Eilenkin löysin ihanaa oliivitahnaa.

Niin ja ainakin meidän stockalla on myynnissä myös edullisia eldorado-tuotteita. Samanhintaisia on kuin Pirkat tai Rainbowt.
 

Yhteistyössä