Hakutulokset

  1. H

    Onko muilla kova vauvankaipuu?

    mulla on! ja kun tähän tilanteeseen ei oikein vauvaa vois harkita mikä meillä on. odotan ja lasken päiviä, että vois alkaa yrittämään,tämä on niin raastavaa tämä kuume,vaikka ihanaa onkin.
  2. H

    Blue1 ja raskaus

    Onko kenelläkään tietoa miten pitkään Blue1:lla huolivat raskaana olevaa koneeseen? Tarkoitus on lähteä toukokuussa Barcelonaan ja viikkoja on täynnä silloin 33 ja takaisin tullessa 35. Olen jo varannut liput joten toivon että huolivat minut koneeseen B). Olen myös suunnitellut ostavani...
  3. H

    Asunnonvaihto Barcelonasta

    Hei! Suunnittelilla olisi matka toukokuussa Barcelonaan ja matkaporukan kasvaessa kyselisin onko kenelläkään tietoa asunnon vaihdosta ulkomailta? Omalle perheelleni on majapaikka tiedossa mutta harkittiin josko parille matkakaverille löytyisi vaihtamalla majoitus. Eli antaisimme täällä...
  4. H

    punaiset posket-apua

    moi onko kellään tietoa...... onko pojalla allergiaa vai mitä tämä on. Poika on 1,5 v ja nyt ollut noin viikon verran punaiset posket ja leuan alla myös punoitusta. Välillä punoitus on leivenpää ja sitten taas välillä todella punaiset. Iho on todella terve ja hyvänäköinen muualta, mutta...
  5. H

    NUKKUMINEN VAIKEAA

    moi! oisko kellään tietoa ja apua. Meillä poika 1.5 v ja viimeset kolme kuukautta on nukkuminen ja nukkumaan meno yhtä työn ja tuskan takana. Aikaisemmin nukkunut todella hyvin noin 5 kk ikäisestä kun yö syötöt lopetin niin ainakin 12 h yössä ja todella harvoin heräsi yöllä, vietiin vaan omaan...
  6. H

    nainen

    tääl olis yks kiinnostunut :p 28v
  7. H

    Saitteko clomeja tavalliselta gyneltä?

    \ Voih, otan osaa menetyksien takia. Mitä ne clomit on, kun olen niin tietämätön ja kiertoni on niin pitkä, nytkin yli 40 päivää jo menny, viimeksi 50. Alkaa olla niin toivoton olo kun ei tärppää.
  8. H

    Matkasänky lentokoneeseen ilman punnitusta?

    tsau!Ainakin monella matkatoimistolla on ns vauvapaketti, johon saa noin 20 euron viikko vuokrausta vastaan: sängyn,hoitopöydän ja sateenvarjorattaat. Juuri katselin matkoja ensi kesäksi..esim. tjäreborgilla on vauva paketti ja finnmatkoillakin voi vuokrata etukäteen ainakin sängyn. Joten on...
  9. H

    Taaperoiden puheenkehitys

    \ Luulen että on vain sanontoja... Meillä sanotaan sanoja ja kävellään ...ja ikää 10kk

Yhteistyössä