Onko muilla kova vauvankaipuu?

jätät yritykset pois ja annat vauvan tulla omalla painollaa meinaa nuo stressaa ja taattua on että vauvan tulo viivästyy ja viivästyy. :hug:

Miulla ei onneks oo kuumetta eikä mitään, ajatuskin toisesta nostaa niskakarvat pystyyn
 
mulla on!
ja kun tähän tilanteeseen ei oikein vauvaa vois harkita mikä meillä on. odotan ja lasken päiviä, että vois alkaa yrittämään,tämä on niin raastavaa tämä kuume,vaikka ihanaa onkin.
 
meillä pikkukakkonen tärppäsi kuuklaudesta jolloin olin laskenut et ei mahdollistakaan (mies tekee reissuhommaa ja oli töissä sillä viikolla kun olis ollu otolliset päivät...)

ihmetys oli suuri kun niitä seuraavia menkkoja ei kuulunutkaan....
tosin se ihem edelleen odotuksessa koska ei halua tulla ulos :D :kieh:
tänään rv 41+6... eli tvallaan on jo kova kaipuu.....
 
vieras aapee
En mäkään vielä missään paniikissa ole, koska tiedän että tärppiin menee aikaa mun epäsäännöllisen kierron takia. oon aloittamassa työtkin kohta ja ei sen vauvan tarttisi tullakkaan aivaa vielä, mutta jotenkin järkyttävää huomata kun katselee esim. vastasyntyneiden kuvia, kuinka kova kaipuu iskee päälle.
 
On ollut siitä lähtien kun tyttö oli 1kk ikäinen eli reilun kolme vuotta. Exän kanssa oltaisiin yritetty toista lasta, mutta sitten mun syöpä uusiutui. Nyt en tiedä voinko saada lisää lapsia saamieni hoitojen takia. :/ Mielummin ottaisin vastaan tiedon siitä, että en voi saada lapsia kuin eläisin epätietoisuudessa.
 
kuupää
Mulla on, oikeinkin kova. :\| 8kk yritetty. Aikaa voi mennä tääläki, pitenevien kiertojen takia. Esikoinen kyseessä. :/ Mä luulin että parikymppisenä ois helppoa tulla raskaaksi. Ja pah. :'(
 
Kyllä on! Mun nuorempi poika täyttää tän kuun lopussa 6v, ja kuumeillu oon jo monta vuotta. Miehen kanssa ei ole vielä varmaa, tullaanko me ikinä yrittämään yhteistä lasta, ja se aiheuttaa isoja ongelmia. Eikä mun oloa helpota yhtään se, et monet sukulaiset saa tämän vuoden aikana vauvoja..
 
Kyllä täällä kuumeillaan! Ja kovasti... Ei vaan oo lupaa tulla raskaaks :'( Semmonen lääkitys tälhetkellä päällä. Eikä oo tietoa millon voidaan lopettaa. Mutta onhan ensin hoidettava itsensä kuntoon. Mutta siltikin välillä on ihan hirveetä kun mieli tekis ruveta yrittää ja tietää ettei saa...
 

Yhteistyössä