nainen

  • Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti
nainen
mulla on nyt tullu jotenki sellanen olo et haluisin naisen..mietin vaan et onko kauniita lesboja olemassa,ite voin sanoo että kaunis olen B) mietin ihan et haluisin elääkkin naisen kans..
 
Eiköhän lesboistakin löydy ihan samalla tavalla kauniita ja ei niin kauniita ihmisiä kuin heteroistakin! Ja mikä sitten kenenkin mielestä kaunis ja mikä ei. Mutta ( ja tästä ei nyt saa kukaan ottaa nokkiinsa!) mun mielestä telkkarissa annetaan usein hemmetin väärä kuva lesboista, esim. tämä L-koodi vai mikä se nyt onkaan, sitä jos on uskominen niin kaikki on sellasia hoikkia hottisbeibejä eikä millään muotoa "rekkalesbotyyppiä" . Tuskin pitää oikeassa elämässä ihan paikkaansa :D tietty monissa tv-sarjoissa annetaan yleensäkin naisista se kuva että ovat megabeibejä kaikki. Heh.
Taisi lähteä nyt vähän sivuraiteille tämä homma, mutta eiköhän niitä kauniita lesboja sulle löydy,se oli pointtini =)
 
Toki on kauniitakin. Niin #&%?$!* kuin lesboissakin on vaan kliseen omaisesti mutta totta: ne maskuliiniset ja feminiiniset eli esim lesboissa on niitä ns rekkamiehen näkösiä ja sit naisellisia ja kauneuttaan korostavia.
Ja eiku asianmukaiselle palstalle etsiin ;) onnea :wave:
 
Jorma Molottaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2006 klo 23:56 Miekkonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 12:38 nainen kirjoitti:
mulla on nyt tullu jotenki sellanen olo et haluisin naisen..
haluisin elääkkin naisen kans..
Vitsi mulla ihan sama juttu! :LOL:
Juu, sama täällä mutta en halua enää elää sellaisen kanssa! :kieh: :kieh:
 
Mitä oikein tarkoitat, lepso oli ihan oikein kirjoitettu, siis tyylikeino, joka näköjään oli järkesi ulottumattomissa...kirjoitin muuten äikästä täyden laudaturin, että älähän urputa.

Mites itelläs???
 

Yhteistyössä