Hakutulokset

  1. A

    keitin kahvia, saanko tarjota!

    kylmää kahvia... :x
  2. A

    huonepeli?

    JEJJJJ arvasin sen turkoosin purkin yhdistelmän :laugh:
  3. A

    huonepeli?

    pläääh, ku on niin turhauttava peli että :headwall: :headwall: ei mun aivot tällästä kestä, koko systeemi kaatuu kohta
  4. A

    nolo kysymys miehistä?

    Wikipediasta: Miehen orgasmissa tapahtuu tavallisesti eturauhasen, virtsaputken ja peniksen tyvessä olevien lihasten nopeita, rytmikkäitä supistuksia. Tapahtumaa nimitetään siemensyöksyksi tai ejakulaatioksi, ja se kestää tavallisesti 3-10 sekuntia. On mahdollista kokea sekä siemensyöksy...
  5. A

    G: Jos poliisi saartaisi sinut (ja sinulla olisi ase)

    Eikö jos olis hyväkäytöksinen niin saisi lisä aikaa yms.? :| jos ei muuta niin alotan sen sitten kun on vimppa mahku
  6. A

    G: Jos poliisi saartaisi sinut (ja sinulla olisi ase)

    MUTTA toisaalta vankilassa olisi aikaa saada huippu kroppa ja alkaa ottaa mittaa miehistä :kieh: siinä vaan joutuisi varmaan eristys selliin :/
  7. A

    G: Jos poliisi saartaisi sinut (ja sinulla olisi ase)

    Etkä ampuisi poliiseita? :o |O
  8. A

    G: Jos poliisi saartaisi sinut (ja sinulla olisi ase)

    Mistä sä tollasta sait päähäs :laugh: se on vaan minun haaveni. Sitten olen miettinyt miten voisin tappaa venäläisiä niin ettei minua saataisi kiinni, kaikki strategiat käyty läpi :p
  9. A

    G: Jos poliisi saartaisi sinut (ja sinulla olisi ase)

    Päin naamaa tuliittasin. Mulla on kyl rinnakkaisluvat isän haulikkoihin ja pienois kivääriin :kieh: mitä järkee siinä olis linnassa istua ja aina olen halunnut alkaa räiskimään ihmisiä niinkuin peleissä hihihhihahahheeee :headwall:
  10. A

    apua, onko nyt 07 vai 08 vyosi?

    Siipien havinaa huijaa :kieh:
  11. A

    läski

    Ite oon 187 ja 85 kg enkä ole läski =)
  12. A

    läski

    Onko tuolloin muka läski? en osaa hahmottaa? :o
  13. A

    miten mä saan koiran uimaan??

    Yksi vastaus kysymykseen: odota, toinen: totuttele. Jos kysymyksessä on pentu, niin ei se vättämättä mee pariin vuoteen sinne. Ei piä painostaa sitä sinne. Jotkut menee heti ku näkee vettä, toiset toisena kesänä, jotkut vasta 3v yht'äkkiä hyppää sinne.
  14. A

    miehistään valittaville naisille

    Vieras: Puhu puolestani!! Amen bro!
  15. A

    Fjonga!!!!!!

    Minä en ole ollut tutkimuksissa! Onko näyttöä ja haluan nähdä tutkimuksessa mukana olleet henkilöt |O ja haluan itse valita omia ehdokkaita siihen :saint: :kieh:
  16. A

    Fjonga!!!!!!

    Fjonga jos et yleistäisi :whistle: olet ollut vain väärässä seurassa väärään aikaan väärässä paikassa vai miten se meni.
  17. A

    Fjonga!!!!!!

    :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :flower: :flower: :flower: :flower:
  18. A

    Fjonga!!!!!!

    Emme me sikoja ole, haisemme vain pahalle, ryvemme vähän väliä paskassa ja päästelemme epäilyttäviä ääniä parista reiästä :snotty: :flower: ota siitä :hug:

Yhteistyössä