Hakutulokset

  1. E

    Otatteko possulunssarokotteen

    Onko sikaflunssasta tullut rokotuksien aikataulun osalta jotain uutta tietoa? Aiotaanko alle 3-vuotiaat rokottaa? Ehdottomasti ottaisi 1,2-vuotiaalleni ja itsellenikin.
  2. E

    Apua ja vertaistukea 1-vuotiaan "lusikkalakkoon"

    Moikka, Meillä on 1,2-vuotias poika. Meillä oli ihan sama ongelma, kun poika täytti 1-vuotta. Mikään ei kelvannut, paitsi maito, velli, vihannekset ja satunnaisesti puuro. Valmissoseisiin tuli kerralla stoppi. Neuvolassakin poika oli painokäyrän alapuolella. Neuvolasta sain vain lisästressiä...
  3. E

    apua, hermot menee omatahtoisen 1,2 v. kanssa!

    Kiitos neitiperho vastauksestasi. Sun esittämä lista kuulostaa vähän liiankin tutulta...Meilläkin tyhjennetään laatikot, heittäydytään lattialle, rampataan portaissa, heitetään ruokaa lattialle yms. Koiraa meillä ei ole, joten siitä ei tarvitse huolehtia, enkä kynääkään ole lapselle antanut, kun...
  4. E

    Mikä turvaistuin kaukalon jälkeen?

    Meillä on maxi cosi tobi turvakaukalo 9-18 kg lapselle. Kasvot menosuuntaan. Ollaan oltu todella tyytyväisiä siihen. Lapsi istuu siinä ikäänkuin lentäjän penkissä ja näkee hyvin joka paikkaan eikä istuin vie paljoa tilaa. Ostettiin istuin sen perusteella, että autoliitto on antanut hyvän...
  5. E

    apua, hermot menee omatahtoisen 1,2 v. kanssa!

    Kiitos, kun vastasitte, helpotti kummasti=) Uhmiksen kanssa eläminen on vaan yllättänyt mut ihan täysin, kun aikaisempaa kokemusta lastenhoidosta ei ole ja oon itse ainokainen. Tai oikeestaan äitiys kokonaisuudessaan on yllättänyt mut ihan täysin. En olisi voinut kuvitella aiemmin miten oma...
  6. E

    apua, hermot menee omatahtoisen 1,2 v. kanssa!

    Heippa, Meillä on 1,2-vuotias poika. Tähän saakka olen kokenut olevani hyvä äiti. Nyt viimeisen kuukauden aikana pojalla on alkanut oma tahto voimistumaan huomattavasti. Hän taistelee koko päivän jokaisesta asiasta kuten vaipan vaihdoista, pepun pesemisestä, pukemisesta, riisumisesta...

Yhteistyössä