Hakutulokset

  1. K

    Surua ja sekalaista pohdintaa

    La olin päivystyksessä tuhruvuodon ja oikeanpuoleisen alavatsakivun vuoksi, silloin oli kasassa 5+5rv. Ultrassa kohdussa ei näkynyt mitään, ei kyllä missään muuallakaan. Seurannaksi sovittiin ultra perjantaille. Sunnuntaina alkoi sitten kirkas vuoto ja aika pian ilmestyi kudosmöykky siteeseen...
  2. K

    Ekat raskaus oireet??

    Olihan se oireilu sitten kuitenkin sitä itseään :D Vuodot loppuivat ja seuraavana päivänä testiin tuli ihan nätit viivat. En voi oikein uskoa vieläkään todeksi tätä onnea. Plussatuulia kaikille muillekin <3
  3. K

    Vihanneksiin lisätty A-vitamiini

    En nyt mistään kotoa löytyvästä pakastevihannes-sekoituksesta löytänyt merkintää moisesta eli tämä on ihan arvailua mutta veikkaan hyvin vahvasti että kyseessä on kasviperäinen a-vitamiini, ei eläinperäinen. Muu tuntuisi ainakin hyvin oudolta. Kasviperäisen a-vitamiinin liikasaannista ei ole...
  4. K

    Ekat raskaus oireet??

    Pakko päästä tänne ruikuttamaan, josko joku viitsisi vastailla. En taas yhtään tiedä mitä ajatella, testasin aamulla kotitestin tosiherkällä haalean haamun, tädin olisi pitänyt tulla kylään jo viime sunnuntaina. Nyt sitten pyyhkiessä huomasin vähän ruskehtavaa vuotoa paperissa :'( Tuossa...
  5. K

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Mahtuisikohan tänne mukaan vielä yksi höyrähtänyt, en oikein tunne sopivani mihinkään ketjuun joten ehkä sitten tänne... Eli siis, viidennen odotuksen odotusta vietellään, piinapäivät menossa kp24/28 yk3. Kuopus on jo 8v eli aikaa näistä tunnelmista on kulunut, väliin on mahtunut...
  6. K

    Pitkällä ikäerolla iltatähteä yrittävät

    tete: Kiitos mutta olen vähän "alaikäinen" vielä tuohon porukkaan, se toisaalta hiukan lisää tätä hullua olotilaani että olen suhteellisen nuori ja kuitenkin elämäntilanteessa jossa "normaalisti" ollaan yli nelikymppisenä. Monet ikäiseni ovat juuri saaneet tai odottavat esikoistaan, ehkä toista...
  7. K

    Pitkällä ikäerolla iltatähteä yrittävät

    Hui kauhistus, tässä ollaan taas yrittämässä hyppäystä vauva-elämään ja kieltämättä hiukkasen hirvittää. Yhtään ei helpota se, että valtaosa lähipiiristä pitää minua seinähulluna kun (toivottavasti) lähden uudestaan tuohon valvomis, syöttämis, vaipanvaihto, vahtimis- yms rumbaan eli henkistä...
  8. K

    Ekat raskaus oireet??

    Rekkauduinpa nyt minäkin viimein... Muutama kuukausi on tullut täällä taustailtua mutta nyt ensimmäistä kertaa on sellainen olo että mahtaakohan minullakin olla jotain kerrottavaa :confused: Eli siis "iltatähteä" tässä yritellään, yk3, tosin projekti on ollut paljon pidempi, takana on...

Yhteistyössä