Hakutulokset

  1. N

    Relaatio 1009

  2. N

    Relaatio 1006

    Mulla ei oikea alakulma lähde ollenkaan nyt etenemään. Pääsanan vierestä SAN oikealle 12, alas 5-6 ja niiden väliin 9, en käsitä mitä etsitään. Samaan syssyyn VE 11 ja alas 8, ei mee mikään mikä tulee mieleen. Myös jumissa pääsanan yläpuolelta TU alaspäin MaPe ja Pu välissä oleva 7.
  3. N

    Relaatio 1007

    Kiitos, homma hoitui!
  4. N

    Relaatio 1007

    En tiiä onko sulla tää jo, mutta se on sellainen, mikä toimii aina ja aina ja aina ja aina.... Jos oot kuulolla, voisit ehkä vinkata mulle näitä: PoMe 7-6 ja siitä (ja KIR) lähtevä 11 Sym 6-5 ja siitä (ja keskisanasta) lähtevä 15
  5. N

    Relaatio 1012

  6. N

    Relaatio 1009

    Tämä on jotenkin hankala mulle, ei virtaa yhtään, yksi sana kerrallaan ja taas armotonta hakemista. Tällaset nyt estää etenemisen kokonaan. Vasen yläkulma, KES - 11 ylöspäin Vasen yläkulma. SYD - 11 ylöspäin (vasemman reunan rajasana) Vasen reuna keskellä ELO - 5,4 (vasemman reunan...
  7. N

    Relaatio 1015

    aukeaa helposti vastasanalla. jos sitä ei ole, 60-luvun mainos.
  8. N

    Relaatio 1015

    kiitos, tolla ekalla vinkillä aukes kaikki, kuten epäilinkin. Valmista tuli =)
  9. N

    Relaatio 1015

    Jokunen sana uupuu, näitä en vaan nyt tajua: 1.2 vasen alanurkka ei lähde aukeamaan, jollain näistä varmaan lähtis: HU 6-5 HE 6-4 BR 4-3-5
  10. N

    Relaatio 1015

Yhteistyössä