Hakutulokset

  1. E

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Mä laiton kans yv:tä, mut tulikos se ollenkaan?
  2. E

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Kyllä olisin kiinnostunut. Mulla tyttö täyttää huhtikuun alussa 2 v. ja uusi vauva tulossa heinäkuussa. Vantaalla asustellaan ja eipä tunneta oikein ketään. Kotiäitinä olen viihtynyt ja aion viihtyä niin kauan kuin mahdollista, eipä tee mieli palata päiväkotiin toisten lapsia hoitamaan. :)
  3. E

    Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

    Voi kun tosiaan olis tommonen lista. Vaikka on mullakin ohjeita pilvvin pimein. Jos jaksat mullekin laittaa. Kiitos paljon!
  4. E

    Kotiäitiys ja yksinäisyys..

    Vantaalta täälläkin...
  5. E

    Äitejä Vantaalta, Helsingistä tai muualta pk-seutua!?

    Löytyykö täältä ketään?
  6. E

    Äitejä Vantaalta, Helsingistä tai muualta pk-seutua!?

    Niin, täällä olisi äiti 26 v ja tyttö 1,5 v (sekä tietty iskäkin kuuluu perheeseen). Minä ja tyttö oltais vailla uusia ystäviä. Muutettiin Vantaalle lokakuun alussa, joten täältä ja muualta pk-seutua olisi uudet ystävät enemmän kuin tervetulleita. Olen tytön kanssa päivät kotosalla, joten päivät...
  7. E

    Apua, kun kaikki pyykit pitää pestä eri koneellisissa??

    Meillä on pesty lapsen vauva-aikana ja välillä vieläkin kaikki lapsen vaatteet 60 asteessa, vaikka lapussa 40 astetta olikin suosituksena ja hyvin on toiminut, ei ole vaikuttanut kokoon tai värin lähtöön mitenkään. Tosin villa- ja ulkoiluvaatteet pesuohjeiden mukaisesti. Ollaan myös oltu niin...
  8. E

    Aitoa ystävyyttä Helsinki + lähialueet

    Itse olisin voinut kirjoittaa lähes samalla tavalla. Melkein prikulleen. :) eihän sitä koskaan tasan samalla tavalla, mutta kuitenkin. Itse olen 26 v ja lapsi 1 v 4 kk. Pk-seuduksi tämän Kirkkonummen luokittelen. Sähköpostin kirjotteluun aikani ei tällä hetkellä riitä kovin aktiivisesti, mutta...
  9. E

    Taaperoiden mammat Pk.seudulta!

    Mekin (äiti 26 v ja tyttö 1 v 4 kk) ollaan Kirkkonummelta ja seuraa vailla. Tuo avoin päiväkotikin kiinnostais, mutta yksin ei huvita kun on vähän ujoa sorttia. :) Meillä nukutaan aamulla niin, että päästään lähtemään kotoa yleensä aikasintaan klo 10-11 välillä. Joskus tuurilla aikasemmin tai...

Yhteistyössä