Hakutulokset

  1. P

    Mitä tekisin hiuksilleni...

    http://www.shanazhairdesign.com/images/lgimages/6-new.jpg
  2. P

    Mitä tekisin hiuksilleni...

    http://static.iltalehti.fi/hiukset/jen2_1801JID_ht.jpg Olisko tuo kiva?
  3. P

    Mitä tekisin hiuksilleni...

    mulla ei oo kaksoisleikuu,mut kuvaus asento oli hankala.
  4. P

    Mitä tekisin hiuksilleni...

    Mä värjäsin ennen,mutta arvatkaa;) mä säikähin sen 16v. tytön kuolemasta nii paljo,että en oo uskaltanu värjää:( Hän siis kuoli väriin..Olen 40v. ihan just=)
  5. P

    Mitä tekisin hiuksilleni...

    Joo pitäs leikkaa latvoja täs ennen kesää ainakin..Vaikee päättää muusta voi voi..
  6. P

    Mitä tekisin hiuksilleni...

    Mä tykkään noista laineista. Joo on tosi tummat+kulmat tummat. Minkä ikäiseksi veikkaisit minua? Ai niin ja mul on rillit+ruskeet silmät.
  7. P

    Mitä tekisin hiuksilleni...

    En tiiä näkyykö toi kuva,mutta koitan. En halua kasvojeni näkyvän... Pidän tosiaan tolleen tai lisänä ponnari. Kaupungilla yleensä auki,eli silloin tulee jakaus tonne sivulle ja etutukka on sivuilla... En kaipaa haukkuja:stick:
  8. P

    Mihin ulkomaille kannattais ekakertalaisen mennä?

    Mites Pariisiin vkl. kirppis/shopping loma?
  9. P

    Nakit ja muusi. Mitä kastikkeeksi?

    Ei mitään tai sitten jauhelihakastike
  10. P

    Mihin ulkomaille kannattais ekakertalaisen mennä?

    ai jaa miksi mahataudin?
  11. P

    Mihin ulkomaille kannattais ekakertalaisen mennä?

    Parin vuoden sisällä:saint:
  12. P

    Mihin ulkomaille kannattais ekakertalaisen mennä?

    20-22 olis oikein hyvä,mutta max. 24 Niin ja paljonko noi matkat maksais egyptiin esim. ja kandeisko mennä ryhmämatkalla,kun ei osata sillai kympisti enkkua tai sit se enkku olis kyl mun varassa,kun ukko ei osaa:cool:
  13. P

    Mihin ulkomaille kannattais ekakertalaisen mennä?

    Ja pitäis olla edullinen. Ei liian kuuma,koska mulla on astma/allergiaa. Pelkään lentokoneeseen menoakin,mutta sinne pakko kait mennä,jos ulkomaille mielii:laugh: Ehdotuksia,niin sitten alan miettimään.

Yhteistyössä