Hakutulokset

  1. Z

    Lastensängyssä pysyminen (lapsi 1v10kk)

    meilläki nukkuminen nykyään yhtä tuskaa.pinnasängystä oli pakko luopua,kun ei siellä pysy.yöllä saattaa neiti jo kolmen jälkeen alottaa rallit,eikä todellakaan nuku vaikka mitä yrittäis.päiväunille käyminen kamalaa tahtojen taistelua...huoh.jospa tää tästä joskus :(
  2. Z

    keravalaisia äitejä!

    ok,hauskaa työviikkoa :) mä en yleensä täällä käy kovin usein joten jos haluat,voit laittaa mulle sähköpostia zatu2003@suomi24.fi mut nyt paapimaan ku aamulla neuvolaan meno.
  3. Z

    keravalaisia äitejä!

    Sitä on liikkeellä näemmä,meidän neiti heräs tunnin välein yöllä :( hieman väsyttää...Ja pyykkiä saanut pestä ku viimestä päivää,neiti alkanut pulauttelemaan ihan urakalla,sitä mukaa kun saa puhtaan päälle niin saa ottaa jo pois ku tulee ylös.Onneks keskiviikkona on neuvolalääkäri,pakko saada...
  4. Z

    keravalaisia äitejä!

    Toivottavasti tulis ne korotukset,ei nimittäin ihan kohtaa työnvaativuus ja palkkataso!Mä olen puolivalmis lähihoitaja,jouduin jättämään koulun kesken ku oli sellasta pennin venyttämistä ettei yksinkertasesti pärjännyt :( Mut jos sitä joskus löytäis oppisopimuspaikan...Ne vaan tuntuu olevan...
  5. Z

    keravalaisia äitejä!

    Niin just.Mä en varmaan jaksais jos Antti olis kotona vaan joka toinen viikko,tai kaikkeenhan tietysti tottuis...Missäs sä olet töissä?Kunnon utelu päällä :D Mun pitää mennä takas töihin viimestään heinäkuussa,harmittaa ku joutuu niin pienen laittamaan hoitoon :( En tosin vielä tiedä et mihin...
  6. Z

    keravalaisia äitejä!

    Se on kyllä ihan tosi hauskan näköstä ku lapsi opettelee kävelemään.Veljen poika (1½-vuotias) ku oppi kävelemään niin alkuun näytti ihan ku ankka vaappuis eteenpäin :) Meilläkin oli äiti tänään pari tuntia lapsenvahtina,sai ihan rauhassa käydä kirpiksellä ja kaupassa kiertelemässä :) Mitä sun...
  7. Z

    keravalaisia äitejä!

    Vaikka meidän tyttö on vasta vähän vajaa 2 kk vanha niin musta tuntuu kans et se on kasvanut ihan hirveesti,vaikka ihan mini se vieläkin on mut silti :) Se on hyvä et tyttö pitää äidin kiireisenä :D Joko kävelee?
  8. Z

    keravalaisia äitejä!

    Eihän tää nyt niin kaukana ole :) Minkäs ikänen lapsi sulla on,tyttö vai poika?!
  9. Z

    keravalaisia äitejä!

    Me asustellaan Kalevassa,muutettiin tänne keskustasta heinäkuussa ku ostettiin oma asunto.Paljon viihtysämpää asua täällä ku keskustassa! Mä en ole asunut täällä Keravalla ku nelisen vuotta,muutettiin pohjois-pohjanmaalta.Mut Keravalta mua ei saa pois kirveelläkään,hyvin siis kotiutunut :)
  10. Z

    keravalaisia äitejä!

    Kiitos,on tuo tyttö kyllä sellainen rakkauspakkaus :) :heart: Oon mä kuullut noista kerhoista sun muista,mut olen hieman huono käymään sellasissa :ashamed: oon joskus käynyt veljen lapsien kanssa sellasissa ja en oikein viihtynyt,ei ole ihan mun tyylisiä paikkoja...
  11. Z

    Irc-galleria pinoa pitkästä aikaa =)

    kiitosta vain :)
  12. Z

    Irc-galleria pinoa pitkästä aikaa =)

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=ata86
  13. Z

    Mitä meikkipussisi sisältää?

    siltähän löytyy meikkivoide,puuteri,luomivärejä,eye liner,kaks ripsiväriä,kulmakynä,huultenrajauskynä,huulikiiltoja....rli lähes kaikki mahdolliset pakkelit :D
  14. Z

    keravalaisia äitejä!

    kai täällä mun lisäkseni muitakin keravalaisia mammoja on?! :) olen 21-vuotias ja tyttönen kohta huimat 7 viikkoa vanha :)
  15. Z

    kerava!!+lähiympäristö

    olen 21-vuotias kuukauden ikäisen tytön äiti keravalta. olen asunut keravalla vuodesta 2003 lähtien,mutta en kovin moneen ole täällä tutustunut, joten uusia tuttavuuksia olisi hakusessa! :)
  16. Z

    Jos sitten galleriapinoa?

    onhan tuota tukkaa ihan kiitettävästi :) varmaan kohta vietävä parturiin :laugh:
  17. Z

    Soiko nyt joku?

    amorphis-house of sleep
  18. Z

    Jos sitten galleriapinoa?

    ata86 on mun.... :)
  19. Z

    menkkamaiset kivut alavatsalla alkuraskaudessa?

    mulla oli raskausviikolla 11+5 samanlaisia kipuja kuin menkkojen aikana ja seuraavana päivänä alkoi hirveä verenvuoto. naistenklinikalla kätilö sanoi, että ei ole mitenkään harvinaista, että tulee ns. menkat raskauden aikana ja suurin osa raskauksista jatkuu normaalisti vuodosta huolimatta...
  20. Z

    -

    moi!! ajattelin minäkin liittyä joukkoonne (jos vain sopii...) =) olen vm. -86, avomieheni vm. -81, esikoista odotellaan, laskettuaika 28.8, tyttö pitäisi olla tuloillaan :heart: meilläkin oli nopeaa toimintaa; oltiin oltu yhdessä pari kuukautta kun muutettiin yhteen, kihloihin mentiin...

Yhteistyössä