keravalaisia äitejä!

Kerttu-Kyllikki
:wave:
juu, täällä ollaan. :) Ootkos tutustunu Keravalaiseen kerhotarjontaan, saattais löytyä ihan live-seuraakin? Ainakin Jaakko-Vaakossa on keskiviikkoisin aamupäivällä ja torstaisin 13.30-16 perhekahvila.
*muoks*
Pakko vielä sanoa, että tosi sulonen tyttö sulla. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
:wave:
juu, täällä ollaan. :) Ootkos tutustunu Keravalaiseen kerhotarjontaan, saattais löytyä ihan live-seuraakin? Ainakin Jaakko-Vaakossa on keskiviikkoisin aamupäivällä ja torstaisin 13.30-16 perhekahvila.
*muoks*
Pakko vielä sanoa, että tosi sulonen tyttö sulla. :heart:
Kiitos,on tuo tyttö kyllä sellainen rakkauspakkaus :) :heart:

Oon mä kuullut noista kerhoista sun muista,mut olen hieman huono käymään sellasissa :ashamed: oon joskus käynyt veljen lapsien kanssa sellasissa ja en oikein viihtynyt,ei ole ihan mun tyylisiä paikkoja...
 
Kerttu-Kyllikki
Joo, mäkään en tykänny yhtään Viikissä, jossa aikasemmin asuttiin, käydä, mut tääl Keraval on onneks paljon mukavampi meininki... Ollaan itseasiassa just kohta sinne lähössä.
Asuttekos te muutan missäpäin? Me asustellaan täällä Jaakkolan vanhalla puolella. Paluumuuttaja olen, aina välillä on pitäny kaydä kokeilemassa Helsingissä asumista, voidakseen taas todeta, että kyllä se koti on Keravalla. :)
 
Me asustellaan Kalevassa,muutettiin tänne keskustasta heinäkuussa ku ostettiin oma asunto.Paljon viihtysämpää asua täällä ku keskustassa!
Mä en ole asunut täällä Keravalla ku nelisen vuotta,muutettiin pohjois-pohjanmaalta.Mut Keravalta mua ei saa pois kirveelläkään,hyvin siis kotiutunut :)
 
Kerttu-Kyllikki
Joo, oon kuullu monen muunki muualta muuttaneen tykkäävän. Paitsi mun miehen, sen mielestä me ollaan täällä kaukana kaikesta. :eek: Mut toisaalta, mä olisin Helsingissä aika yksin ton tenavan kanssa, miekkonen kun on joka toisen viikon töissä, eli kokonaan poissa kotoa.
 
Kerttu-Kyllikki
Mulla on tyttö, kohta 11 kk. :heart:
Kova touhuilemaan kaikenlaista, tuntuu, ku se ei ois koskaan ihan pieni ollukaan... Eilen nähtiin Prismassa yks tuttu 4 päivää vanhan vauvansa kanssa, se oli kyllä ihan kirppu.
 
Vaikka meidän tyttö on vasta vähän vajaa 2 kk vanha niin musta tuntuu kans et se on kasvanut ihan hirveesti,vaikka ihan mini se vieläkin on mut silti :)
Se on hyvä et tyttö pitää äidin kiireisenä :D Joko kävelee?
 
Kerttu-Kyllikki
Ei vielä onneks ite, puita pitkin/talutettuna kylläkin.
Nyt on ollu vähän levotonta, kun ylös tehny toista hammasta, ei olla kovin hyvin nukuttu... Tytteli lähti just meen äitille hoitoon, ihanaa, ku saa ottaa ihan rennosti. :D Kohta meen saunaan ja sit päikkäreille.
 
Se on kyllä ihan tosi hauskan näköstä ku lapsi opettelee kävelemään.Veljen poika (1½-vuotias) ku oppi kävelemään niin alkuun näytti ihan ku ankka vaappuis eteenpäin :) Meilläkin oli äiti tänään pari tuntia lapsenvahtina,sai ihan rauhassa käydä kirpiksellä ja kaupassa kiertelemässä :)
Mitä sun miehes muuten tekee työkseen ku on joka toisen viikon poissa?
 
Kerttu-Kyllikki
Se on merimies... Viking Linella töissä. Onhan sillä ammatilla puolensa ja puolensa, toisaalta olis ihanaa, ku se olis kotona koko ajan, tai siis tulis aina duunin jälkeen kotio. Mut sit taas toisaalta, on se vaan niin mukavaa myöskin olla tytön kanssa kahestaan kotona. :) Saa tehä kaiken just niinku ite huvittaa.
Ja nyt, ku mun äitiysloma on loppu ni mä käyn niillä mun miehen kotiviikoilla töissä, ni on mukavaa, ettei oo tarvinnu tota naperoa minnee vieraalle hoitoon viedä.
 
Niin just.Mä en varmaan jaksais jos Antti olis kotona vaan joka toinen viikko,tai kaikkeenhan tietysti tottuis...Missäs sä olet töissä?Kunnon utelu päällä :D
Mun pitää mennä takas töihin viimestään heinäkuussa,harmittaa ku joutuu niin pienen laittamaan hoitoon :( En tosin vielä tiedä et mihin meen,mut eipä tuota ole tarvinnut työttömänä olla,ku en ole mitenkään nirso töiden suhteen.
 
Kerttu-Kyllikki
Noh, kyllä muakin aikalailla jänskätti, ku ekan kerran jäin yksin viikoks. Mun miehellä oli vielä osunu vapaat silleen, et se olí aluks 5 viikkoo kotona, ja tyttö oli varsinainen sylikissa...
Saahan sitä udella, :D töissä mä oon kotihoidossa Helsingissä. On siis yhdistettyä kotipalvelua ja kotisairaanhoitoa. Lähihoitaja oon ammatiltani, että palkankorotuksia ootellessa... Saas ny nähä miten käy, ite en mihinkään liittoon kuulu, mut korotukset onneks tulee kaikille. =)
 
Toivottavasti tulis ne korotukset,ei nimittäin ihan kohtaa työnvaativuus ja palkkataso!Mä olen puolivalmis lähihoitaja,jouduin jättämään koulun kesken ku oli sellasta pennin venyttämistä ettei yksinkertasesti pärjännyt :( Mut jos sitä joskus löytäis oppisopimuspaikan...Ne vaan tuntuu olevan ihan kiven alla :(
 
Kerttu-Kyllikki
Mä tein töitä koko opiskeluajan, asuin jo omassa kodissa enkä halunnu lainaa ottaa... Mutta joo, oon kyllä ihan tyytyväinen tohon superin saamaan korotukseen, saas nähä, pistääkö tehy paremmaks... Helsingissä on ainaki aika-ajoin paljonki oppisopimuspaikkoja, niistä on mun mielestä ihan hesarissa ilmoteltu... Luulis, että taas vuodenvaihteessa niitä paikkoja tulee.

Meil on ollu tänään hurja päivä, vauveli heräs yöllä ainaki 5 kertaa itkemään, ei meinannu loppua millään. Kauhee nuhaki sille tuli, eikä se sitte suostunu yöllä syömään ollenkaan. Mä jouduin vaihtaa kaks kertaa yöpaitaa ja lopulta vielä lypsämään, ku oli kaikki paikat maidossa. Ei oikein tarjonta tainnu kohdata kysynnän kanssa. Miellyttävää. :kieh: Ei oo tommosta maitotulvaa ollu tooosi pitkään aikaan...

Ja nyt sitte vauva vielä oksens päivällä, joutu syöttötuolinki viemään suihkuun asti, ja pyykkiä tuli iso kasa. Oon itteki tosiaan kovassa nuhassa, inhottavaa.
 
Sitä on liikkeellä näemmä,meidän neiti heräs tunnin välein yöllä :( hieman väsyttää...Ja pyykkiä saanut pestä ku viimestä päivää,neiti alkanut pulauttelemaan ihan urakalla,sitä mukaa kun saa puhtaan päälle niin saa ottaa jo pois ku tulee ylös.Onneks keskiviikkona on neuvolalääkäri,pakko saada jotain apua tuohon pulautteluun!!

Me ollaan ainakin pahimmalta sairastelulta vältytty,tytöllä tosin on pientä tukkosuutta mut ei sen pahempaa onneksi!Ja toivottavasti ei sairastutakkaan ku lauantaina on ristiäiset!

Niin on Helsingissä ollut oppisopimuspaikkoja,mut niissä vaan kaikissa et pitää olla työttömyysuhan alla oleva Helsinkiläinen (tai siis sellaset on etusijalla..).
 
Kerttu-Kyllikki
Joo, mun tytöllä on ekaa kertaa nuha... Hyvin ollaan kyllä säästytty taudeilta, kesällä oli kyl vesirokko, mut seki meni aika helpolla ohi... Ei ees kuumetta tullu. :)
 
Kerttu-Kyllikki
Meillä on muuten miekkonen tulossa kotiin tänään, joten mulla alkaa torstaina työrupeama. En oo siis minnee kokonaan kadonnu, vaikka täällä ehkä vähän vähemmän tiuhaan käynki. :)
 

Yhteistyössä