Hakutulokset

  1. V

    Kyllä kannattaa laittaa ystävähaku-ilmoituksia! Tapasin ihan mukavalta vaikuttavan tyypin ja meillä oli mukavaa, mutta just sain viestin että

    Onpa ihme juttu ! Ei tollanen ystävä ole sun arvoinen, jos mies/miehettömyys on este ystävyydellä ! :)
  2. V

    välikausihaalari

    Meillä ollut käytössä Jonathanin ja Reimatecin pukuja, oon tosi tyytyväinen ollut noihin ja aina löytänyt alennuksista edullisesti ;)
  3. V

    välikausihaalari

    Etsitkö tytölle vai pojalle välikausipukua ? Ihan uuttako haet vai vähän käytettyä ? :)
  4. V

    Vinkkejä huuto.net

    Itse olen myös pari kertaa ostanut etusivulta paikan.. mutta ei sitä vajaa 3 ? viitsi kovin usein maksaa, tulee siitäkin nopeesti kuluja jos usein mainostaa =)
  5. V

    Vinkkejä huuto.net

    Kiitos hyvistä vinkeistä ! Blogiin perustamiseen ehkä olisikin aikaa, mutta sen ylläpitämiseen ei.. mut sehän ei taidakaan olla tossa jutun ydin vaan huutiksen mainostaminen blogin kautta ;)
  6. V

    Vinkkejä huuto.net

    Onko kellään hyviä vinkkejä miten edistää omaa myyntiään huuto.netissä ? ja siis tavoite ei ole rikastua vaan lähinnä vaan päästä kaikesta meille tarpeettomasta eroon, pois muuton alta.. :) On todella hyväkuntoisia, merkkivaatteitakin löytyy.. et ei todellakaan ole mitään "lumppuja" =)
  7. V

    Kuinka moni teistä on NÄHNYT taaperon/isomman lapsen tissillä?

    Oman kohta 11 kuukauden ikäisen neitokaisen olen nähnyt.. en pahemmin muita ole nähnyt, valitettavasti niin harvassa tuon ikäiset, jotka vielä saavat rintamaitoa :/ Mielestäni myös hyvin luontevaa ja luonnollista.. :)
  8. V

    G: Kuinkas kauan teillä kesti synnytyksen jälkeen, että olitte takaisin lähtöpainossa?

    Sairaalassa lähti kaikki raskauden aikana kertyneet kilot, silti olinhan siellä 10 päivää et ei mikään ihme ja siel on pakko syödä terveellisesti =)
  9. V

    Minideco-sisustuskauppa ?

    no itse tilasin heinäkuun lopulla sieltä 2 kpl vauvakipsejä, joista ois saanu seinälle ihanat jalanjälkitaulut.. eikä oo vieläkään tullut kyseisiä tuotteita !? Lisäks kummallista ettei tullut laskua kotiin tai mahdollisuutta maksaa verkkopankissa vaan lasku sinne sivuille omaan käyttäjätiliin...
  10. V

    Minideco-sisustuskauppa ?

    niin ja olin vielä niin IDIOOTTI että menin maksaa ton kyseisen laskun siellä.. itseäni saan syyttää !!
  11. V

    Minideco-sisustuskauppa ?

    En nyt tiedä et kuuluuko tää just tänne palstalle.. mut pelkäänpä et mua on huijattu aika pahasti ! Erehdyin luottaa tähän kyseiseen nettikauppaan ja tilasin sieltä 2x vauvakipsimuotteja, joihin ajattelin ikuistaa pienen tyttöni jalanjäljet.. tilauksen tein jo heinäkuun lopulla, mut tuotteita ei...
  12. V

    jotain ihania lastenhuone sivuja kaipailen

    En nyt tiedä et kuuluuko tää just tänne palstalle.. mut pelkäänpä et mua on huijattu aika pahasti ! Erehdyin luottaa tähän kyseiseen nettikauppaan ja tilasin sieltä 2x vauvakipsimuotteja, joihin ajattelin ikuistaa pienen tyttöni jalanjäljet.. tilauksen tein jo heinäkuun lopulla, mut tuotteita ei...

Yhteistyössä