Minideco-sisustuskauppa ?

En nyt tiedä et kuuluuko tää just tänne palstalle.. mut pelkäänpä et mua on huijattu aika pahasti ! Erehdyin luottaa tähän kyseiseen nettikauppaan ja tilasin sieltä 2x vauvakipsimuotteja, joihin ajattelin ikuistaa pienen tyttöni jalanjäljet.. tilauksen tein jo heinäkuun lopulla, mut tuotteita ei oo vaan kuulunu.. lisäks lasku tuli kyseiselle nettisivulle omalle käyttäjätilille eikä suoraan kotiin tai maksettu nettipankissa.. Onko kenellekään täällä kokemuksia kyseisestä lasten sisustustavaroita myyvästä nettikaupasta, jolla tietääkseni on myös Espoossa oikein kunnon liikekin ?
 
no itse tilasin heinäkuun lopulla sieltä 2 kpl vauvakipsejä, joista ois saanu seinälle ihanat jalanjälkitaulut.. eikä oo vieläkään tullut kyseisiä tuotteita !? Lisäks kummallista ettei tullut laskua kotiin tai mahdollisuutta maksaa verkkopankissa vaan lasku sinne sivuille omaan käyttäjätiliin.. Ja minä hölmö menin maksaa sen, kuitti toki on tallessa kun maksoin verkkopankista.. ihmetyttää vaan tää touhu kun tänään koitin mennä kyseisen yrityksen sivuille niin sivuja ei LÖYTYNYT enää ja oon yrittäny koko päivän soittaa firman numeroon mutta vastaaja siellä vaan päällä on.. eikö mihinkään nykyään enää voi luottaa ?? :DD
 
**eräs äiti
Mulle kävi aivan samalla tavalla, ainut että missasin sen laskun sieltä omasta käyttäjätilistä. Tilasin tavaraa heinäkuussa, mutta en saanut laskua omaan sähköpostiin. Yritin kysellä laskun perään muutamaan otteeseen sähköpostitse sekä soittamalla, mutta en ole saanut vastausta. Olisin kovasti halunnut sen unilelun minkä tilasin, kun lapsellani on sellainen jo olemassa mutta olisimme tarvinneet toisen varalle. Enkä mistään muusta nettikaupasta ole sitä löytänyt.Olen aikaisemmin kahden vuoden sisällä kaksi kertaa tilannut kyseisestä liikkeestä tavaraa ja kaikki on toiminut moitteettomasti. Yritysrekisterissä ainakin näyttäisi ko. yritys olevan vielä toiminnassa olevana, eikä lakkautettuna.
 
Oniliini
Minä tilasin, maksoin, odotin kuukauden ja sain skeidaa.. eli en sitä mitä tilasin ja jotain muuta härpäkettä päälle. Eivätpä vastaa puheluihin, eikä meileihin. En ikinä kuuna päivänä voi suositella tuota puljua kenellekään :(. Sinne meni ne rahat, mutta kuluttaja-asiamiehelle aijon valittaa!..ja mitä näitä keskustelupalstoja on katsonut niin en taida olla ainoa..
 
"Pettynyt"
Tilasin 2 vkoa sit ko.puljusta kaverilleni lahjan jokya olen nyt kovasti odotellut. Oon yrittäny soittaa, laittaa sinne meiliä ja txt, mut ei mitään vastausta..=( Tosi pettynyt olen ettei tähän puljuun voi luottaa!
 
Venakko Milanna
hmmm.... siellä sivulla oli että ne etsivät uutta yrittäjä jatkamaan toiminta. Voi olla omistaja sairastui, joku syy pitää olla että ei ne vasta eikä lähetä.
 

Yhteistyössä