Hakutulokset

  1. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kasenja kiitos vielä tuosta terveysportti-linkistä. Pidän sulle peukkuja. Tuntuu niin hölmöltä, että oma kroppa tavallaan jonkun toisen "hallinnassa" ja mitään ei voi itse tehdä sen hyväksi. En nyt oikein sen paremmin osaa tätä sanoa. Aijaa.com - 10738669 Tämmöinen tuli tikkuun tänä aamuna...
  2. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    mur-mur kiitos vastauksesta. Sitä "vuotoa" oli tosiaan sen yhden kerran ja varsin vähän. Kipujakin jonkun verran, mutta ei mitään sellasta mitä kuvailit. Eipä auta kun rauhoittua viikonlopun viettoon ja koittaa olla miettimättä asiaa liikaa. Mitäänhän ei tässä tilanteessa voi itse tehdä...
  3. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Ihanaa perjantaita kaikille! Tässä tämänpäiväinen pregcheck-tulos. Mies sanoo viivan vahvistuneen ja kyllä se siltä minustakin näyttää. Aijaa.com - 10729428 MUTTA, tänään töissä (anteeksi etukäteen liian yksityiskohtaiset kuvaukset) huomasin vessassa pyyhkäistessäni sellasen...
  4. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Aijaa.com - 10724758 Torstai on toivoa täynnä. Ainakin tuo First Signal on vahvistunut. :) Harmi kun on niin surkea kamera, ettei sillä saa kunnon kuvaa. Sussu 72 Onnea!!! Pelellä näkyy CB:ssa plussa.
  5. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Onnea jessix! Meikäläisellä on melko lailla sama tilanne; ovulaatio 5. tai 6.8 ja kierto sen 26 päivää yleensä. Kolmella testillä olen sen haamun saanut eilen ja toissa päivänä ja nyt polttelis tuo digi kaapissa. :) kasenja kiitos siitä tilastotietoiskusta. Juuri sellasta tietoa kaipasinkin...
  6. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Kasenja Kyllä siinä selkeästi on viiva. :) Itsekin olen ihmetellyt näitä markettitestejä. Täältä opittuani ryntäsin Cittariin hakemaan PregCheckejä. Niin, sitä mietiskelin, että kun menkkojen pitäis alkaa about sunnuntaina, niin jos tämä onkin kemiallinen raskaus. On tää sellasta!!! Ensin...
  7. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Aijaa.com - 10718565 Tässäpä tämän illan tuotokset. Nyt näen itse tuossa PregCheckin liuskassa vaaleanpunaista, joka ei ehkä kameralla kuvattuna näy niin hyvin. Ihmettelen, että Fisrt Signalilla sain noin vaisun tuloksen, vaikka sen kai pitäis olla herkempi. metsämanssikka onpa erikoinen...
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Jep, istualtaan pytyllä koitan sihdata siihen tikkuun. Eipä ihme, ettei siihen 0,5x1cm kohtaan osu ihan tuosta vain. Sitä kiroilinkin miehelle eilen. Täytyy vaihtaa tekniikkaa. :D
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mulla ei kyllä mene tämä(kään) homma niin kuin Strömssössä. Tein tänä aamuna PregCheckin testin ja en saanut siihen tulemaan edes sitä kontrolliviivaa. Viallinen testi siis kyseessä. Täytyy mennä hakemaan lisää testejä. Eilisen apteekin oman testin onnistuin "kastelemaan" vaan puoliksi; avasin...
  10. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Voi kiitos pikaisista analyyseistänne. :) Ajattelen, että pessimisti ei pety, mutta en voi olla iloitsematta, että ensimmäisen kerran koskaan näen tekemässäni testissä jotain. Mur-Mur mekin odotellaan täällä eläinlasta, kissanpentua, mutta tämä ihmislapsi olis enemmän kuin tervetullut. Olen...
  11. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Aijaa.com - 10714540 Moi hätäiset kanssasiskot! Vilkaisisitteko tuota mun kuvaa, kiitos. Näettekö siinä hailean viivan? Mulla on nyt Dpo 9 tai 10 tänään ja muita oireita ei ole kuin kuvotus ja väsymys. Mies jopa näki tuon viivan. :) Testi on apteekin oma. Tosin epäonnistuin puikon...

Yhteistyössä