Oletko noudattanut vähähiilarista ruokavaliota koko ajan? Paljon hiilareita suurinpiirtein päivässä? Vai syötkö "normaalisti" joskus?Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Vähähiilarinen on kyllä mainio elämäntapa. Takana nyt noin kaksi ja puoli vuotta eikä koskaan olo ollut parempi. Mahavaivat, iho-ongelmat, yllättävät syömishimot ja muut entisen elämän riesat ovat vain kaukainen muisto.
Eikä ainoastaan viljatuotteet, vaan myös sokerit (koskee myös hedelmiä, niissä on hedelmäsokeria) ja peruna jätetään pois.Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostuneelle:käytännössä jätät pois kaikki viljatuotteet.. ei leipää, muroja, kastikkeita (paitsi tietysti kermaa..)
Jätetään kaikki hiilaripommit pois! Eli pasta, peruna, riisi, leivät jne.Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Kertokaas tiivistetysti mitä tarkoittaa vähähiilihydraattinen ruokavalio?
Mä söin esim. kukkakaalimuussia, voita joukkoon, nam . Paistettua sipulia ja paistettua paprikaa . Vihanneksia kaikessa muodossaan (tuoreena, keitettynä, uunissa valmistettua kerman tai munamaidon kera).Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:mitä te syötte perunan, makaroonin ja riisin tilalla? Mä oon ite harkinnu kokeilla (ei painon vuoksi mutta omien maha-ongelmien vuoksi) tuota vähähiilarista diettiä mutta arveluttaa tuo, että mitä sitä käytännössä voi syödä :/
Minä syön useinmiten aamupalaksi joko paistettua kananmunaa tai sitten turkkilaista jogurttia. Päivän mittaan lihaa, kanaa tai kalaa. Lisukkeeksi kukkakaalia, parsakaalia, kurkkua jne. Ja kermakastiketta!Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:hei...nyt mä kiinnostuin!!
mitä te syötte? noin niinku usenmiten =)
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mä söin esim. kukkakaalimuussia, voita joukkoon, nam . Paistettua sipulia ja paistettua paprikaa . Vihanneksia kaikessa muodossaan (tuoreena, keitettynä, uunissa valmistettua kerman tai munamaidon kera).Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:mitä te syötte perunan, makaroonin ja riisin tilalla? Mä oon ite harkinnu kokeilla (ei painon vuoksi mutta omien maha-ongelmien vuoksi) tuota vähähiilarista diettiä mutta arveluttaa tuo, että mitä sitä käytännössä voi syödä :/
Mulla lähti reilussa kuukaudessa seitsemän kiloaAlkuperäinen kirjoittaja Kertokaapa:sitten vieä niitä konkreettisia lukemia mittarissa, kun olette tätä noudattaneet...Josko alkais itsekkin.
Minulla takana vasta kaksi viikkoa, induktiolla aloitin. Eli hiilarit alle 20 g päivässä. Tosin tästä lipsuin muutamana päivänäAlkuperäinen kirjoittaja Kertokaapa:sitten vieä niitä konkreettisia lukemia mittarissa, kun olette tätä noudattaneet...Josko alkais itsekkin.
kiitsa! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä syön useinmiten aamupalaksi joko paistettua kananmunaa tai sitten turkkilaista jogurttia. Päivän mittaan lihaa, kanaa tai kalaa. Lisukkeeksi kukkakaalia, parsakaalia, kurkkua jne. Ja kermakastiketta!Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:hei...nyt mä kiinnostuin!!
mitä te syötte? noin niinku usenmiten =)
Erittäin helppo ruokavalio, nälkää ei tarvitse nähdä. Eilen illalla herkuttelin kerma-rahka-mansikalla Ja tummaa suklaatakin söin