H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:Jos vielä soittaisit sille emännälle ja kysyt voitko tuoda sittenkin, kun kerran olet jo tehnyt ja vatsasi ei noita emännän tarjottavia kestä? Jospa se kielto oli vaan ihan sillä mielellä, että sinulle ei tulisi vaivaa ja saisit rentoutua rauhassa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jospa tämä ap on ennenkin tuonut tuomisia ja nyt niitä yritetään kohteliaasti vaikkapa välttää? =)
Alkuperäinen kirjoittaja eivieläkäänjaksa...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jospa tämä ap on ennenkin tuonut tuomisia ja nyt niitä yritetään kohteliaasti vaikkapa välttää? =)
Niin, onhan hyvin mahdollista ett äap on mun anoppini jonka kokkaukset on järjestään erittäin ällöjä ja valmistettu epähygieenisesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:No herrajestas mikset sano ettei sun maha kestä ja tuot siksi jotain omaa?
Ei kai nyt siitä voi loukkantua.
Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:Alkuperäinen kirjoittaja ??:No selvästi olet päättänyt viis veisata emännän mielipiteestä ja viedä omat leipomukset joka tapauksessa, mitä sitten täällä enää kyselemään.
Muista olla sitten loukkaantumatta joskus vastaavassa tilanteessa, jos järjestät ruokakutsut, kiellät vieraita tuomasta mitään ja ne kuitenkin tuovat...
Kyllä mie tottapuhuen aion viisveisata ja viedä ne leipomukseni. Sanon etten kehdannut tulla ilman mitään. Ja ei ne mitkään ruokakutsut ole jos nakit keitää ja lämmittää valmiit lihapullat ja lyö valmiin perunasalaatin pöytään. Mie en loukkaantuis jos joku tois omille juhlilleni, mutta ilmeisesti täällä on monia jotka loukkaantuisivat.
Alkuperäinen kirjoittaja Stina:Lidlissä on ruotsalaisia lihapullia, jotka ovat aika hyviä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:En mä ainakaan loukkaannu jos meille tuodaan tuliaisia. Mulla on tapana laittaa myös vieraan tuomat syötävät pöytään.
TottaJos kylään kutsutulla on ruoka-aineallergia tai useampia rajoituksia ruokavaliossaan, on mielestäni emännän itsetunnon köyhyyttä, ellei kestä vieraansa omia eväitä. Emäntänä olisin sitä mieltä, että omat ruuat saa tuoda mutta omat juomat on suotavaa jättää kotiin, ellei toisin ole sovittu.