Sähän oot ihan pahvi! Kai nyt lapset olivat terveitä, kun ei silloin vielä ollut kokakolaa!Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2007 klo 00:12 juuei kirjoitti:mieti, miten 150 vuotta sitten on saatu syntymään terveitä lapsia.
Eikä lisäaineita ja väriaineita.Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2007 klo 00:14 Harmaa kirjoitti:\Sähän oot ihan pahvi! Kai nyt lapset olivat terveitä, kun ei silloin vielä ollut kokakolaa!Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2007 klo 00:12 juuei kirjoitti:mieti, miten 150 vuotta sitten on saatu syntymään terveitä lapsia.
Pahvipa pahvi... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2007 klo 00:15 Aaban kirjoitti:\Eikä lisäaineita ja väriaineita.Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2007 klo 00:14 Harmaa kirjoitti:\Sähän oot ihan pahvi! Kai nyt lapset olivat terveitä, kun ei silloin vielä ollut kokakolaa!Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2007 klo 00:12 juuei kirjoitti:mieti, miten 150 vuotta sitten on saatu syntymään terveitä lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:syödä ruokaa miss on säilytys,lisää,ja väriaineet?Tyhmää kysymys mut olen huolestunut :headwall:
Glyfosaattijäämät aiheuttavat autismia ja aspergerin syndroomaa. Ne eivät ole lisäaineita, vaan vieraita aineita, jopa myrkkyjä, joiden varoajat määrittää ihminen.kyll mä sen tietää ettei saa homejuustot ja n.e......syödä,mut kysymys on lisääaineista onks ne ihan turvallisia kun mun yks kaveri sanoi että ruossa missä on lisääaineitta pitäi välttä ,vai onks se höpö höpö