Mulla ei oo väliä, mihin vaa siis. Tietty mun sisälle, naamalle, suuhun, rinnoille..Näihin on lauennu.Mahalla ja selälle saa, ei olla viel ehitty kokeilemaa...Siis mihin vaa, mä vaa nautin esim.naamalle..MM...Nuolin sormilta kaikki pois...
Kiitos sensuurin, tarkoitin siis, että pillluun!Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 12:00 vieras kirjoitti:#&%?$!*, kiitos!
Tää tuntuu mukavimmalta eikä ole niin sotkuista! Sinänsä muuten sillä ei ole väliä, mutta sotku tympäsee...
Oho, voiko se olla noinkin päin?Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 19:52 ragdoll kirjoitti:Pyllyyn ei saa, kaikkialle muualle kyllä.
Viime viikon villien seksisessioiden aikana sain suostuteltuani miehen laukeamaan ekan kerran mun suuhun. Menihän siihen reilut 16v. Oli hyvin miellyttävä kokemus puolin ja toisin Tiedä vaikka toistekin...
Mielelläni laukeaisin kenen vaan suuhun. Nykyinen puoliso ei halua.....Pyllyyn ei saa, kaikkialle muualle kyllä.
Viime viikon villien seksisessioiden aikana sain suostuteltuani miehen laukeamaan ekan kerran mun suuhun. Menihän siihen reilut 16v. Oli hyvin miellyttävä kokemus puolin ja toisin Tiedä vaikka toistekin...
Samoin... Pitäisi löytää sopiva vakituinen suu...Mielelläni laukeaisin kenen vaan suuhun. Nykyinen puoliso ei halua.....
Samoin... Pitäisi löytää sopiva vakituinen suu...
Samoin... Pitäisi löytää sopiva vakituinen suu...
Hyh, hyhh OksettavaaMeiluiten peppuun. Helpompi kontrolloida milloin tulee ulos…
7Samoin... Pitäisi löytää sopiva vakituinen suu...
Monista kymmenistäHyh, hyhh Oksettavaa
Onneksi kukaan nainen monista kymmenistäni ei ole koskaan edes ehdottanut moista!
Nyt löytyi eka peppuseksi yök ihminen tännekinHyh, hyhh Oksettavaa
Onneksi kukaan nainen monista kymmenistäni ei ole koskaan edes ehdottanut moista!
Tämän kirjoittaja taitaa olla nainen…Hyh, hyhh Oksettavaa
Otan osaa jos et ole onnistunut pääsemään punkkaan kuin ehkä kerran tai muutaman eri naisen kanssa.Monista kymmenistä
Ja millähän perusteella? Luuletko että enemmistö miehistä olisi muka kiinnostuneita ulostusreijästä?Tämän kirjoittaja taitaa olla nainen…
Aggresiivista ainesta. Myrkyllisempää kuin kakka hepinnokassaJa millähän perusteella? Luuletko että enemmistö miehistä olisi muka kiinnostuneita ulostusreijästä?