Mihin mies saa laueta?

Mulla ei oo väliä, mihin vaa siis. Tietty mun sisälle, naamalle, suuhun, rinnoille..Näihin on lauennu.Mahalla ja selälle saa, ei olla viel ehitty kokeilemaa...Siis mihin vaa, mä vaa nautin esim.naamalle..MM...Nuolin sormilta kaikki pois...

Joka paikkaan! Pimppiin, pyllyyn, rinnoille, kasvoille, suuhun, käsiin, vatsalle, pyllyn päälle... mitäs paikkoja niitä vielä ois...??? Kaikki käy ja monesti harmittaa kun yks mies ei voi kerralla tulla kuin yhteen paikkaan ja haluaisin spermat joka puolelle... Pervoako?

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Pyllyyn ei saa, kaikkialle muualle kyllä.
Viime viikon villien seksisessioiden aikana sain suostuteltuani miehen laukeamaan ekan kerran mun suuhun. Menihän siihen reilut 16v. Oli hyvin miellyttävä kokemus puolin ja toisin ;) Tiedä vaikka toistekin...

ei suuhun se saa oksentamaan!!! Vaikka yrittää et ei tulis niin ei mahda mitään :ashamed: muuten pyllylle, masulle, pimpulaan, pyllyyn ja nassulle ku pitää suun kiinni ;) Niin ja tisuille tietty!!! Se on ihaninta sillon ku mies vetää tissien väliin ja näkee kuinka se nauttii :p :p :p :p :p

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
deriox
Kyllä tissien väliin paneminen ja myös tuleminen on eetvarttia.. :D

Toki tuleminen ylipäätään on aina mahtavaa mutta kasvoille en välitä tulla koska mielestäni se on hieman(tai enemmän) naista alentavaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 19:52 ragdoll kirjoitti:
Pyllyyn ei saa, kaikkialle muualle kyllä.
Viime viikon villien seksisessioiden aikana sain suostuteltuani miehen laukeamaan ekan kerran mun suuhun. Menihän siihen reilut 16v. Oli hyvin miellyttävä kokemus puolin ja toisin ;) Tiedä vaikka toistekin...
Oho, voiko se olla noinkin päin? :)

Pimppa on ehdottomasti se ainoa ja paras paikka mun mielestä. Mutta hillopäivinä blow job on kyllä ehdottomasti silloin se paras vaihtoehto.

Minusta se tuntuu niin tyhjälle laueta ilmassa eli naamalle, rinnoille tai mihin tahansa kuin ykköseen tai suukkuun.

Monista kymmenistä😂
Otan osaa jos et ole onnistunut pääsemään punkkaan kuin ehkä kerran tai muutaman eri naisen kanssa.

Eihän tuo ole nyt niin paljon. Ex-työkaverilla niitä on varmasti sadoittain, varsinainen matkam*lkku onkin. Kun joskus oltiin yhdessä reissussa niin hänellä oli ensimmäinen hoito jo hotellilla odottamassa kun tultiin sinne neljän aikoihin. Sen jälkeen hän ajoi naisen tiehensä ja illalla tuli sitten toinen. Kaikissa kaupungeissa oli aina heiloja odottamassa, oli oma kännykkäkin vaan heitä varten. Naimisiin meno ei estänyt sama homma jatkui. Tuli mieleen Heikki Kinnusen roolihahmo jolla oli isot aivainniput eri kaupunkeihin naisten asuntoihin 😅

Naiset oli kyllä jopa kadehdittavan kiinnostuneita miehestä, sattui omaamaan yhden jenkkiläisen elokuvatähden ulkonäön.

Yhteistyössä