K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä varten on tarve koko boikkua mainita silloin kun on kkk:sta puhe. 🤷‍♀️ Mua ei oo b koskaan ärsyttäny, päin vastoin. Sillä vaan ei oo mitään roolia mun kkk-skenaarioissa. Voi olla sen aikaa vaikka jonkun mma-ukon alla tatamissa.
Mä haluan nähdä sekä K:n että B:n ison ja lihaksikkaan miehen alla vikisemässä. Äläkä sotke sitä Bram Stokerin Draculan kissanpentu versiota tähän.

Ilmeisesti eilen ainakin ollut Ääri mainostoimistossa Kallen kanssa. Instassa reinomarkus tilillä näkyy. Eilen oli myös aarihelsinki ja miryamirya stooreissa.

Surkeeta kun ei kukaan täällä enää tiedä mistään mitään. Paitsi oman vatsansa toiminnasta ym ei niin kiinnostavasta.

Ilmeisesti eilen ainakin ollut Ääri mainostoimistossa Kallen kanssa. Instassa reinomarkus tilillä näkyy. Eilen oli myös aarihelsinki ja miryamirya stooreissa.

Surkeeta kun ei kukaan täällä enää tiedä mistään mitään. Paitsi oman vatsansa toiminnasta ym ei niin kiinnostavasta.
Sanopa muuta, tämäkin on ihan helposti saatavaa tietoa. Palstamammat kehittelee mieluumin kaikenlaisia satuiluja kuin ottavat asioista selvää.

Yhteistyössä