V
vierailija
Vieras
Laita tulemaan!Ai että mikä editti tulilla vaikka itse sanonkin![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laita tulemaan!Ai että mikä editti tulilla vaikka itse sanonkin![]()
Laitan varmaan illalla. Pitää hieman töitä välilläLaita tulemaan!
Mä haluan nähdä sekä K:n että B:n ison ja lihaksikkaan miehen alla vikisemässä. Äläkä sotke sitä Bram Stokerin Draculan kissanpentu versiota tähän.Mitä varten on tarve koko boikkua mainita silloin kun on kkk:sta puhe.Mua ei oo b koskaan ärsyttäny, päin vastoin. Sillä vaan ei oo mitään roolia mun kkk-skenaarioissa. Voi olla sen aikaa vaikka jonkun mma-ukon alla tatamissa.
Johannes kolmantena K:n ja KK:n välissä![]()
Miten hölmöiksi jutut täällä voikaan vielä vajota.Mä haluan nähdä sekä K:n että B:n ison ja lihaksikkaan miehen alla vikisemässä. Äläkä sotke sitä Bram Stokerin Draculan kissanpentu versiota tähän.
Ei alarajaa, mutta ei toisaalta ylärajaakaan.Miten hölmöiksi jutut täällä voikaan vielä vajota.
Mikä olis mukavaa juttua? Vilpitön kysymysMiten hölmöiksi jutut täällä voikaan vielä vajota.
Dzejlan nykyisen tilanteen pohdiskelu, ehkä Bojanin ja Joker Outin musiikkukuviot sekä terveellsyys ja laihdutus kaikkinensa.Mikä olis mukavaa juttua? Vilpitön kysymys
Kisudraculalla on taikavoimia, joista jatketaan sitten kun salikarpaaseilla loppuu ruuti.Mä haluan nähdä sekä K:n että B:n ison ja lihaksikkaan miehen alla vikisemässä. Äläkä sotke sitä Bram Stokerin Draculan kissanpentu versiota tähän.
No eikös täällä niistäkin ole puhuttu? Jokaiselle jotakin? Mainitut jutut ei minua itteeni kiinnosta, mutta jätän vaan lukematta.Dzejlan nykyisen tilanteen pohdiskelu, ehkä Bojanin ja Joker Outin musiikkukuviot sekä terveellsyys ja laihdutus kaikkinensa.
Onko sulla kandidaatteja isoksi mieheksi?Mä haluan nähdä sekä K:n että B:n ison ja lihaksikkaan miehen alla vikisemässä. Äläkä sotke sitä Bram Stokerin Draculan kissanpentu versiota tähän.
Miten jokaisella on vatsa toiminut. Jutellaan faneista ja heidän tekemisistään. Sen jälkeen jokainen kertoo omat kalorimääränsä ja kuinka monta kiloa lähtenyt ja mitä syönyt. Sen jälkeen arvosteltaisiin varsinkin naisten kehoja.Mikä olis mukavaa juttua? Vilpitön kysymys
Miten jokaisella on vatsa toiminut. Jutellaan faneista ja heidän tekemisistään. Sen jälkeen jokainen kertoo omat kalorimääränsä ja kuinka monta kiloa lähtenyt ja mitä syönyt. Sen jälkeen arvosteltaisiin varsinkin naisten kehoja.
On nähty ja on ollut jotain työjuttuja Helsingissä. Instagramista löytyy todisteita.Eikö Kärtsästä ole nähty missään vilaustakaan? Onko se reissussa?
Sanopa muuta, tämäkin on ihan helposti saatavaa tietoa. Palstamammat kehittelee mieluumin kaikenlaisia satuiluja kuin ottavat asioista selvää.Ilmeisesti eilen ainakin ollut Ääri mainostoimistossa Kallen kanssa. Instassa reinomarkus tilillä näkyy. Eilen oli myös aarihelsinki ja miryamirya stooreissa.
Surkeeta kun ei kukaan täällä enää tiedä mistään mitään. Paitsi oman vatsansa toiminnasta ym ei niin kiinnostavasta.