K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon nyt laittanut 3 viikon ajan kaikki syömiseni tuonne kilokalori.nettiin ja pudottanut 2.0kg. Joku voisi sanoa, että häneltä lähtee nesteitä
viikossa tuon verran, mutta ootko yli 50?
Aion edelleen jatkaa, kannustaa jatkamaan, kun tuon avulla on tosi helppo vahtia ettei syö liikaa TAI jos syö, niin on tasan tietoinen asiasta sitten.
Hankalaa voi tulla siinä vaiheessa kun ruokahalua vievä lääkitys loppuu, että miten pystyn kalorirajoitukseen sitten. Nyt se on ollut hyvinkin helppoa vielä.
Mutta liikun nykyään niin vähän, että välillä tuntuu kuin mun päiväkulutus = mun lepokulutus 😫

Miksi noita Itärajan takaa tulleita villisikalaumoja ei vain ammuta? En voi ymmärtää tuota näpertelyä.

Villisika ei ole mikään söpö minipossu, vaan aggressiivinen eläin.

Loukkaantunut tai ärsytetty villisika voi olla ihmiselle hyvin vaarallinen, sillä se saattaa hyökätä ihmisen kimppuun.
– Se juoksee päin ja puskee ihmistä haaroihin. Villisian torahampaat ovat terävät kuin veitset ja repivät auki haaroissa kulkevat isot verisuonet, kertoi Virolahden riistanhoitoyhdistyksen petoyhdyshenkilö Raimo Niemistö viime viikolla.

Löytyy paljonkin. Yks paras tältä vuodelta, kun yks (ehkä vähän yksinkertainen shippaaja) itki siellä, että K:lla ja B:llä on molemmilla naiset mukana Thaikuissa ja muut mummot hyökkäsi heti kimppuun (kertoo paljon niistä mummoista)😂
Miten ne hyökkäsi? Onko siellä siis sellainen kulttuuri että pitää ymmärtää pitää tosielämän jutut poissa shipistä? Vai sellainen että shippicanonit pitää ottaa todellisuutena ja naiset jotenkin selittää olemattomiksi

Yhteistyössä