K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkään kyllä enemmän just nyt bbno ja K porukoiden tervehenkisistä metsäretkistä kuin B iänikuiset veneilyt ja vesi ”urheilu” hetket.
Mä en ihan tajua tätä vertailua. Ei vesiurheilussa ole mitään vikaa ja vaatii melkoista tasapainoilua ja kuntoa tuo lautailu. Itse en siitä välitä mutta ei metsätarpominen ole yhtään sen tervehenkisempää, vaikka se sattuukin sopimaan minulle paremmin. Kauhean nurkkapatrioottista meininkiä taas!

Mä en ihan tajua tätä vertailua. Ei vesiurheilussa ole mitään vikaa ja vaatii melkoista tasapainoilua ja kuntoa tuo lautailu. Itse en siitä välitä mutta ei metsätarpominen ole yhtään sen tervehenkisempää, vaikka se sattuukin sopimaan minulle paremmin. Kauhean nurkkapatrioottista meininkiä taas!
Ei oo tollaisia turhia vesipelejä meillä täällä, mutta mehtää riittää. Lähet kuule tonne suolle lakkaan niin kunto kasvaa ja voit vaikka myydä marjat, jos ei itelle maistu. Vesihömpötyksiin vaan rahaa kuluu. Näin on näreet!

No onhan noi Bn tekemiset ja näkymiset vähän sellasta rikkaiden ja laiskojen etelängigolojen touhua. Sellaseksi se Dz seura tekee.

Olen se laiska mummo joka sanoi menneensä bussilla nuuksioon. Huomaan että mut onkin tässä välissä korotettu jo bussikuskiksi omalle nuuksio-linjalleni.
Mietin asiaa. Töihin ei kyllä jaksais millään kävellä ja ajamisesta tykkään. Ehkä perustan bussifirman. Sitten olette kateellisia kun meikämummon HUURU LINJAT ryskyttää kärtsärin keikkamatkat.

Yhteistyössä