V
vierailija
Vieras
Kokkikartano best. Millä höystät?Eiih, alkoi tehdä mieli lohikeittoa. Pakko kai ostaa kokkikartanon eineksenä ja höystää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokkikartano best. Millä höystät?Eiih, alkoi tehdä mieli lohikeittoa. Pakko kai ostaa kokkikartanon eineksenä ja höystää
Homoilla ja transihmisillä on tosielämässä vääntöä keskenään, kattonu juttua ainakin Amerikasta.En tiennytkään, että vaan homot saa tukea trans-ihmisiä.
Bojan saisi kyllä vähän ryhdistäytyä. Sloveniassahan on upeat metsätTykkään kyllä enemmän just nyt bbno ja K porukoiden tervehenkisistä metsäretkistä kuin B iänikuiset veneilyt ja vesi ”urheilu” hetket.
Toisaalta Kn hiking inventoryhan oli vaan nuuska ja energiajuoma, että ehkä nekään ei oo varsinaisesti eräreippaillu. (Oon ite laiska rotta joten Kn retkikamppeet herätti samaistumistaTykkään kyllä enemmän just nyt bbno ja K porukoiden tervehenkisistä metsäretkistä kuin B iänikuiset veneilyt ja vesi ”urheilu” hetket.
Tuoretta tomaattia, kaprista, tiraus sitruunaa, tilliä.Kokkikartano best. Millä höystät?
Sä et ole vissiin koskaan ollut Nuuksiossa.Toisaalta Kn hiking inventoryhan oli vaan nuuska ja energiajuoma, että ehkä nekään ei oo varsinaisesti eräreippaillu. (Oon ite laiska rotta joten Kn retkikamppeet herätti samaistumista)
Todellisuudessahan nuo on menny autolla mahdollisimman lähelle tuota kalliokuvauspaikkaa ja käyny laavulla. Tuon vois kyllä tutkia, kuinka paljon on pakko kävellä.Toisaalta Kn hiking inventoryhan oli vaan nuuska ja energiajuoma, että ehkä nekään ei oo varsinaisesti eräreippaillu. (Oon ite laiska rotta joten Kn retkikamppeet herätti samaistumista)
Laiskuudesta huolimatta olen, useamman kerran, koska sinne pääsi bussilla. En ymmärrä kysymystä.Sä et ole vissiin koskaan ollut Nuuksiossa.
PainajainenHehe mummojen ryhmäreissu Nuuksioon tästä vielä puuttuikin.![]()
Tomaattia. Sinä hurjastelija!Tuoretta tomaattia, kaprista, tiraus sitruunaa, tilliä.
Minäkin olen kiivennyt Mount Everestille monta kertaa.Laiskuudesta huolimatta olen, useamman kerran, koska sinne pääsi bussilla. En ymmärrä kysymystä.
Saat papukaijamerkin. Jahka jaksan nousta sohvalta.Minäkin olen kiivennyt Mount Everestille monta kertaa.
Ai niin se olit sä, joka olit jäätävässä ripulissa koko meidän ryhmäreissun ajan.Minäkin olen kiivennyt Mount Everestille monta kertaa.
PoistuTein klipin Käärijän pyllystä Nuuksion metsässä. T. Naapuriketjun Pena
Kuvien perusteella vähintää reilu 4 km.Todellisuudessahan nuo on menny autolla mahdollisimman lähelle tuota kalliokuvauspaikkaa ja käyny laavulla. Tuon vois kyllä tutkia, kuinka paljon on pakko kävellä.
Bussilla pääsee ihan viereen.Kuvien perusteella vähintää reilu 4 km.
Missä näkyy?Tein klipin Käärijän pyllystä Nuuksion metsässä. T. Naapuriketjun Pena