K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo mutta se Kalle&Antti shippaus tapahtui 99% suljetussa paikassa. Itse olin siellä huvikseni vuoden. Liityin myös mielenkiinnosta Antti&Ville shippi servulle. Se oli päätöntä menoa, koska kukaan ei ottanut tosissaan sitä.
Onko tosiaan sitten niin, että netiketti vain rapautuu koko ajan? Tuostahan on jo vuosia ja jo silloin on ilmeisesti ymmärretty paremmin, miten ja missä jauhetaan näitä samanhenkisten kanssa.

Mitäs täällä nyt papatetaan taas.

Täällä on tähän mennessä asiallisesti fiilistelty aistillisesti kuvattua materiaalia, mitä Kärtsän ja KK:n lavayhteistyöstä tippuu. Täällä on myös tarkasteltu mutkatonta tapaa, jolla K ja KK osoittavat keskinäistä läheisyyttä pienveneristeilyllä, julkaisemansa materiaalin perusteella. 🛥😍 Ei hätää.

Joo mutta se Kalle&Antti shippaus tapahtui 99% suljetussa paikassa. Itse olin siellä huvikseni vuoden. Liityin myös mielenkiinnosta Antti&Ville shippi servulle. Se oli päätöntä menoa, koska kukaan ei ottanut tosissaan sitä.
Hahahahaha. Kymmenen vuotta sitten Discord oli juuri julkaistu ja oli vain pienimuotoisesti pelaajien käytössä🤣 Muut aiheet siirtyi discord-yhteisöihin myöhemmin ja noihin aikoihin shipattiin ihan muualla.

Ehkä kaikille normaalit käytöstavat, netiketti ja shippauksen periaatteet eivät ole tuttuja. Eri fandomeissa on näistä säännöistä ja rajoista käyty keskustelua jo vuosikausia.
Sepä se kun kaikki eivät kuulu mihinkään fandomiin eikä niiden neuvostoihin eikä kiinnostakaan kuulua. Normaalit käytöstavat on eri asia ja nettietikettikin on osalla tiukempi kuin toisilla.

Yhteistyössä