V
vierailija
Vieras
Laita alkuun Tajuattehan. Loppuun kannattaa laittaa vielä Uskokaa nyt.Kiva tietää, että olen kuuluisa. Mun CV kaipaakin päivitystä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laita alkuun Tajuattehan. Loppuun kannattaa laittaa vielä Uskokaa nyt.Kiva tietää, että olen kuuluisa. Mun CV kaipaakin päivitystä.
Laitapa tänne se viestisi.Niin no juurihan kirjoitin, että olen kokoajan kertonut, että KK on käsikirjoittanut ja ohjannut sen videon. En ole missään vaiheessa väittänyt, että hän olisi kuvannut sen. Sä olet itse sekoittanut asioista ja tehnyt vääriä johtopäätöksiä.
: DLaita alkuun Tajuattehan. Loppuun kannattaa laittaa vielä Uskokaa nyt.
Ei ole julkisuudenhenkilö, joten ei kuulu hänen fanitus ja seksualisointi tänne.Pitäisikö täällä nyt kiireesti ruveta fanittamaan tuota Lappalaista? Miksi ei täällä ole hänen energiakenttäänsä nyt ylistetty? Voi sitä tähtisadetta ja avaruusolioiden sädetysenergiaa, mitä hänestä tursuaakaan!![]()
Ei se ole muiden vika, jos sulla on dementia ja et muista muiden kirjoituksia.Laitapa tänne se viestisi.
Laitapa, kuuleLaitapa tänne se viestisi.
Muistan kyllä. Muistan sinun nimenomaan sanoneen, miten upea kuvaaja KK on siinä K:n ja Tommyn musavideossa. Puhuit heidän välisestä kemiastaan ja miten KK on saanut esille näiden todellisen luonteen ja miten välissä sinkoaa seksuaalista kemiaa. Siellä se on kirjoitettuna. Käy itse katsomassa.Ei se ole muiden vika, jos sulla on dementia ja et muista muiden kirjoituksia.
MINÄ OLEN MUISTANUTMuistan kyllä. Muistan sinun nimenomaan sanoneen, miten upea kuvaaja KK on siinä K:n ja Tommyn musavideossa. Puhuit heidän välisestä kemiastaan ja miten KK on saanut esille näiden todellisen luonteen ja miten välissä sinkoaa seksuaalista kemiaa. Siellä se on kirjoitettuna. Käy itse katsomassa.
Menet aivan sekaisin kommentoijista. Itse olen fanittanut KK:ta jo vuodesta 2021 ja mä olin myös se joka mainitsi vuoden 2023 projektista/kuvista. Ne ei liity Käärijään mitenkään ja niin en ole edes väittänyt missään kohtaa. Teidän kuvaaja sekoiluihin en ota kantaa, koska M ja KK ovat molemmat hyviä.Nimenomaa täällä on kehuttu KK:n kuvaamia videoita ja kuvia vuodelta 2023. On korostettu, miten heti kun tuo musavideo Tommyn kanssa tuli ulos, kastuivat pikkuhousut ja tiedettiin, että nyt löytyi uusi fanitettava. Nyt sitten vaihtui äkkiä ääni kellossa ja tätä onkin fanitettu vain vajaan vuoden. Mitähän taidekuvaa sieltä Jenkkilästä nyt pukkasi ulos, että voit kertoa hänen olevan niin paljon parempi keikkakuvaaja?
Ei ole muuten mun kirjoittama kommentti. Olen useasti kirjoittanut, että hän on käsikirjoittanut ja ohjannut sen, videon kuvaajaksi en ole väittänyt missään kohtaa.Muistan kyllä. Muistan sinun nimenomaan sanoneen, miten upea kuvaaja KK on siinä K:n ja Tommyn musavideossa. Puhuit heidän välisestä kemiastaan ja miten KK on saanut esille näiden todellisen luonteen ja miten välissä sinkoaa seksuaalista kemiaa. Siellä se on kirjoitettuna. Käy itse katsomassa.
sinut kipuna kiivaana,MINÄ OLEN MUISTANUT
Kiitos, niin teen.Laita alkuun Tajuattehan. Loppuun kannattaa laittaa vielä Uskokaa nyt.
Ohis. Ei hyvää päivää mitä kommentointia. Nyt on joltakin mummolta lähtenyt mopo käsistä.Nimenomaa täällä on kehuttu KK:n kuvaamia videoita ja kuvia vuodelta 2023. On korostettu, miten heti kun tuo musavideo Tommyn kanssa tuli ulos, kastuivat pikkuhousut ja tiedettiin, että nyt löytyi uusi fanitettava. Nyt sitten vaihtui äkkiä ääni kellossa ja tätä onkin fanitettu vain vajaan vuoden. Mitähän taidekuvaa sieltä Jenkkilästä nyt pukkasi ulos, että voit kertoa hänen olevan niin paljon parempi keikkakuvaaja?
sinut kipuna kiivaana,
suruna sielussain
Pölökustaana vain
Ei ole julkisuudenhenkilö, joten ei kuulu hänen fanitus ja seksualisointi tänne.
No kylhän noi kommentit muutkin kuin hän muistaa, pölö.Ohis. Ei hyvää päivää mitä kommentointia. Nyt on joltakin mummolta lähtenyt mopo käsistä.
Ei ole julkisuudenhenkilö, joten ei kuulu hänen fanitus ja seksualisointi tänne.Kuka on ohjannut sen hyvän filmin Jussista ja miehistä? Ei kyl Mikke tai KK pääse tolle tasolle.Voisko sen saada uudestaan?
Ei tajuta, pölökustaa korkki joka mummomuniansa sorkkiLaita alkuun Tajuattehan. Loppuun kannattaa laittaa vielä Uskokaa nyt.
Pnäyttälijät eivät ole julkkiksia? No nyt päästit aivopaukun.Ei ole julkisuudenhenkilö, joten ei kuulu hänen fanitus ja seksualisointi tänne.
Kun sulta loppuu argumentit, niin alat näkemään trolleja.Oikeastaan ei pitäisi paljastaa, mutta nyt naurattaa pikkasen liikaa toi trollien kehuskelu omilla suorituksillaan. Sanonpahan vaan, että joskus huvittaa työllistää heitäkin. Kjäh.
Se oli mun kommentti, ei hänen, Tarvo.Muistan kyllä. Muistan sinun nimenomaan sanoneen, miten upea kuvaaja KK on siinä K:n ja Tommyn musavideossa. Puhuit heidän välisestä kemiastaan ja miten KK on saanut esille näiden todellisen luonteen ja miten välissä sinkoaa seksuaalista kemiaa. Siellä se on kirjoitettuna. Käy itse katsomassa.
Melkosen paksua potaskaa tuo KK:n koulutuksen vähättely ("Koulutuksellista taitoa ja osaamista kuvaamisesta hänellä ei ole yhtään, on ns. itseoppinut ja varmasti lahjakas mutta selvästi tietää omat rajansa, kun isoihin projekteihin on hankkinut ammattilaiset kuvaajiksi").En ole missään vaiheessa havainnut mitään KK-haukkumista, mutta Mikke-haukkumista kyllä. Selvästi KK-fanit eivät kestä kenenkään muun onnistumisia. Minusta Mikke on hyvä kuvaaja ja onneksi riittävän moni on samaa mieltä, sillä hän on työllistänyt itsensä kivasti. KK ei oikeastaan edes ole kuvaaja, hänen meriittinsä ovat enemmänkin ohjaajana - osin myös käsikirjoittajana ja editoijana. Koulutuksellista taitoa ja osaamista kuvaamisesta hänellä ei ole yhtään, on ns. itseoppinut ja varmasti lahjakas mutta selvästi tietää omat rajansa, kun isoihin projekteihin on hankkinut ammattilaiset kuvaajiksi. Yksi suosikkikuvistani on KK:n ottama, joten en pidä hänen kuviaan huonoina tai lahjattomina, päinvastoin. Hänellä on erittäin onnistuneita otoksia K:sta. Mutta se ei tarkoita, etteikö niitä onnistuneita kuvia olisi myös muilta tai etteivätkö muut olisi taitavia keikkojen kuvaajia. Pääosa kaikista K:n kuvista on Mikeltä ja pääosa kaikista K:n kuvista on hyviä. Tottakai mukaan mahtuu huonoja aivan kaikilta kuvaajilta. KK ei juurikaan kuvia laita omille sivuilleen, enemmän ne on noita videoita ja niistä pätkittyjä kuvia. Mutta on siellä kuvaajana kreditoitu yksi paidatonriehuja. Minusta tämä kuva on koko postauksen paras, vaikka luulinkin, että kuvassa on Joost. Mitäs mieltä olette hänen kuvaustaidoistaan?
Kun sulta loppuu argumentit, niin alat näkemään trolleja.
Höpö höpö. Tosissasi täällä väännät ja kirjoitat niitä unettavan pitkiä saarnoja.Oikeastaan ei pitäisi paljastaa, mutta nyt naurattaa pikkasen liikaa toi trollien kehuskelu omilla suorituksillaan. Sanonpahan vaan, että joskus huvittaa työllistää heitäkin. Kjäh.