K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hän ei ole kuitenkaan ollut mukana kiertämässä K:n kanssa ympäri maailmaa. Ei ainakaan ollut mukana jenkeissä kummallakaan kerralla, eikä Taiwanissa, Sloveniassa tai Kroatiassa myöskään. Viime syksyn jenkkiläreissusta saakka olen ainakin itse näitä KK:n ottamia kuvia ja videoita ihastellut ja toki se ICIP-musavideo oli hieno myös, oli se sitten kenen kuvaama tai ohjaama tahansa.
Nimenomaa täällä on kehuttu KK:n kuvaamia videoita ja kuvia vuodelta 2023. On korostettu, miten heti kun tuo musavideo Tommyn kanssa tuli ulos, kastuivat pikkuhousut ja tiedettiin, että nyt löytyi uusi fanitettava. Nyt sitten vaihtui äkkiä ääni kellossa ja tätä onkin fanitettu vain vajaan vuoden. Mitähän taidekuvaa sieltä Jenkkilästä nyt pukkasi ulos, että voit kertoa hänen olevan niin paljon parempi keikkakuvaaja?

Nimenomaa täällä on kehuttu KK:n kuvaamia videoita ja kuvia vuodelta 2023. On korostettu, miten heti kun tuo musavideo Tommyn kanssa tuli ulos, kastuivat pikkuhousut ja tiedettiin, että nyt löytyi uusi fanitettava. Nyt sitten vaihtui äkkiä ääni kellossa ja tätä onkin fanitettu vain vajaan vuoden. Mitähän taidekuvaa sieltä Jenkkilästä nyt pukkasi ulos, että voit kertoa hänen olevan niin paljon parempi keikkakuvaaja?
Ai tässä olikin sulla pikkarinkostumisesta kyse, olihan se arvattavaa🤣 Toiset arvostaa hyvää taidetta ja kuvaamista, ei sun pikkarinkostumiskerrointa, jota ilmeisesti saat vain ficcipalstoilla bojereä lukiessa.

Älä itse viitsi. Kuka tahansa osaa kuvata yleisön ja keikan tunnelman. Vähättelet muiden osaamista tässä Mikke-ihastuksessasi. Taiteellinen osaaminen on ihan eri asia.
En ole ihastunut kehenkään tai vähättele muita ammattikuvaajia, mutta minulla on kompetenssia sanoa mielipiteeni. KK ei edes ole varsinaisesti valokuvaaja, Jesse tai Härtsä vielä vähemmän. Se että painat kameran laukaisinta, ei tee sinusta taiteellisesti osaavaa kuvaajaa. Mikkellä ja KK:lla on molemmilla näkemystä. KK:lla varmasti vahvempana, mutta keikkakuvaaja hän ei ole.

En ole ihastunut kehenkään tai vähättele muita ammattikuvaajia, mutta minulla on kompetenssia sanoa mielipiteeni. KK ei edes ole varsinaisesti valokuvaaja, Jesse tai Härtsä vielä vähemmän. Se että painat kameran laukaisinta, ei tee sinusta taiteellisesti osaavaa kuvaajaa. Mikkellä ja KK:lla on molemmilla näkemystä. KK:lla varmasti vahvempana, mutta keikkakuvaaja hän ei ole.
Olet Mikke-ihastuksissasi niin pitkällä, että näet jo oman kompetenssisi sumeana. Mille on muuten varattu, vaikkei naimisissa olekaan.

Ei siltä vaikuta. Eri.

🤣🤣 apua, sun on pakko olla trolli.

Yhteistyössä