V
vierailija
Vieras
Mäkin olen eri, mutta en voisi olla enempää eri mieltä sun kanssa. KK osaa kaptivoida K:sta oleellisen ja sen mitä on artistina. Osaa kuvata niitä hetkiä, joissa näkyy tunne ja ilmeet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mäkin olen eri, mutta en voisi olla enempää eri mieltä sun kanssa. KK osaa kaptivoida K:sta oleellisen ja sen mitä on artistina. Osaa kuvata niitä hetkiä, joissa näkyy tunne ja ilmeet.
Löytyy Käärijä-discordista kaikki, kun menet siihen ig-kohtaan!Laitapa tänne vaikkapa kuusi sellaista kuvaa. Enemmänkin toki voit laittaa mutta ainakin nyt vaikkapa kuusi. Ja nimenomaan noita keikkakuvia kun niitähän täällä nyt arvostellaan.
Sehän on pullollaan Miken kuvia. Ei niistä käy ilmi, kuka on kuvaaja.Löytyy Käärijä-discordista kaikki, kun menet siihen ig-kohtaan!
Kyllä.Mun mielestä esim. Lavonq osaa kaptivoida ne aivan yhtä hyvin.
Ja ite ees aina välttis niin välitä niistä superlähikuvista, ovat jotenkin niin samankaltaisia kuitenkin aina.Kyllä.
Mitä lähikuviaTollaisia lähikuvia ottaa myös ne eturivin fanit, ei sen kummempaa.
Paremmin kuin Mikke, mutta ne on lähinnä haaraväliperspektiivistä kuvattuja.Mun mielestä esim. Lavonq osaa kaptivoida ne aivan yhtä hyvin.
Pilasit nyt kk-fanien päivän. Nyt ne kiireissään googlettaa ja itkee sydän kappaleina, kun se heidän ihana kuvaajansa ei olekaan kuvaaja vaan ohjaaja. Mistä he nyt repivät seksihaaveensa?Täälläkin kehuttiin ja ylistettiin KK:n kuvaustaitoja It's crazy, it's party -musavideosta ja promokuvista, miten on saanut artistien kemian hienosti tallennettua, mutta ne on tosiaan kaikki Petteri Lappalaisen käsialaa.
Sehän on pullollaan Miken kuvia. Ei niistä käy ilmi, kuka on kuvaaja.
Ja paremmin kuin KK, kun kuvaajan ei tarvitse yrittää piiloutua huivien alle.Paremmin kuin Mikke, mutta ne on lähinnä haaraväliperspektiivistä kuvattuja.
Niin tiedänkin ja K:n kuvista alle 1% on Karimin ottamia. Vielä vähemmän niitä löytyy Käärijä discordista, joka julkaisee lähinnä K:n ja Miken postauksia.Jos olet seurannut K:ta tiedät milloin kukakin on ollut kuvaamassa.
Hah hah, kun menee mammalla tunteisiinJa paremmin kuin KK, kun kuvaajan ei tarvitse yrittää piiloutua huivien alle.
Niin tiedänkin ja K:n kuvista alle 1% on Karimin ottamia. Vielä vähemmän niitä löytyy Käärijä discordista, joka julkaisee lähinnä K:n ja Miken postauksia.
Täälläkin kehuttiin ja ylistettiin KK:n kuvaustaitoja It's crazy, it's party -musavideosta ja promokuvista, miten on saanut artistien kemian hienosti tallennettua, mutta ne on tosiaan kaikki Petteri Lappalaisen käsialaa.
Niinhän laitoin. Ja Miken ja Häärijän myös. Mistä jäin kiinni?Siellä julkaistaan kaikki K:n ig postaukset ja stoorit. Eli et edes ole siellä, jäit kiinni.
Älä viitsi. Mikellä on riittävästi myös taiteellista osaamista ja aivan naurettavaa verrata hänen kuviaan ja videoitaan vaikka Jessen kuvaamisiin. Jos kuvaajaa ei ole mukana, tietysti kiitosstooreihin riittää myös Jessen tai Härtsän kuvaamiset, mutta ei sellaista laatua myöskään kukaan jatkuvasti halua katsella.Kuvat on nimenomaan tarkoitettu kaikille seuraajille, joten kuvaajan taiteellinen osaaminen on iso osa keikkakuvaamista. Superfanit ylistävät tietenkin jokaikistä kuvaa. Muut ohittavat kuvat, jos niissä ei ole jotain tunnetta/mielenkiintoista. Ja kuka tahansa esim. Jessekin osaa kuvata yleisön reaktiot hyvin. T.Eri
Hän ei ole kuitenkaan ollut mukana kiertämässä K:n kanssa ympäri maailmaa. Ei ainakaan ollut mukana jenkeissä kummallakaan kerralla, eikä Taiwanissa, Sloveniassa tai Kroatiassa myöskään. Viime syksyn jenkkiläreissusta saakka olen ainakin itse näitä KK:n ottamia kuvia ja videoita ihastellut ja toki se ICIP-musavideo oli hieno myös, oli se sitten kenen kuvaama tai ohjaama tahansa.Pitäisikö täällä nyt kiireesti ruveta fanittamaan tuota Lappalaista? Miksi ei täällä ole hänen energiakenttäänsä nyt ylistetty? Voi sitä tähtisadetta ja avaruusolioiden sädetysenergiaa, mitä hänestä tursuaakaan!![]()
Puhutaan July Jonesista joka tulee UK-keikoille.Toi Nora siis.
Älä itse viitsi. Kuka tahansa osaa kuvata yleisön ja keikan tunnelman. Vähättelet muiden osaamista tässä Mikke-ihastuksessasi. Taiteellinen osaaminen on ihan eri asia.Älä viitsi. Mikellä on riittävästi myös taiteellista osaamista ja aivan naurettavaa verrata hänen kuviaan ja videoitaan vaikka Jessen kuvaamisiin. Jos kuvaajaa ei ole mukana, tietysti kiitosstooreihin riittää myös Jessen tai Härtsän kuvaamiset, mutta ei sellaista laatua myöskään kukaan jatkuvasti halua katsella.
t. se jolle vastasit
Sitten ollaan eri mieltä. Kuvaajilla on eri tyylejä ja molemmat voivat olla ihan yhtä hyviä, vaikka ne välittäisivätkin eri asioita tai saman asian eri tavoin. Ratkaisevaa lienee, mitä artisti itse haluaa.Mäkin olen eri, mutta en voisi olla enempää eri mieltä sun kanssa. KK osaa kaptivoida K:sta oleellisen ja sen mitä on artistina. Osaa kuvata niitä hetkiä, joissa näkyy tunne ja ilmeet.