K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on kokoajan ollut munkin pointti. Jerpukan seksuaalisuus on mulle yhdentekevää, mutta se miten mammat etsii omaa identiteettiään hänen kauttaan, eivätkä ymmärrä nuorempaa sukupolvea edustavien miesten välistä hellyyttä on vähän menneen talven lumia.
Eli oman identiteetin tutkiminen fandomin, fanifiktion tms kautta on susta noloa? Ja mammamaista, mitä se tarkoittaakaan (ilmeisesti että noloutta lisää, jos identiteetin etsijä ei ole nuori)?

Se on tarina, fantasiaa. Tottakai ukkomiehet juoksee ukkomiehissä ja homomiesten perässä jne., mut se et tämän ketjun mammat yrittävät tehdä jokaisesta saagan mieshenkilöstä bi/homomiestä sen takia, kun he eivät itse ole löytäneet omaa identiteettiään, on vain lähinnä surkuhupaisaa.
Hei toope. Taas pitää korjata, VAIN JA AINOASTAAN homobi-ukkomiehet juoksee toisten homobi-ukkomiesten ja puhtaiden sellaisten perässä.

Me heterot jahdataan vaan naisia. No minä en enää kun minulla on aivan fantastinen, nuori ja kaunis seksiä myös rakastava kihlattu 💃🏻
Ja tietysti muutenkin ollaan ihan täydellinen MATCH 💕

Ja todellakin halusin yrittää utsia lisätietoa, kun näytti siltä, että joku - oletin että ei vakikirjoittaja - on tehny siitä ilmoituksen ylläpitoon. Koska jo aikaisemmin saman aiheen novelliketjusta oli joku kompostilainen käyny huolella deletoimassa tavaraa.
Oispa muuten tosi hyvä jos poistuis, pimeetä kamaa näillä Karim pakottajilla, jopa Peksi kirjoittajien jutut aikanaan parempaa kamaa, nää kuvaajajutut kuin joiltain lapsentasoisilta lähtöisin.

Tää on kokoajan ollut munkin pointti. Jerpukan seksuaalisuus on mulle yhdentekevää, mutta se miten mammat etsii omaa identiteettiään hänen kauttaan, eivätkä ymmärrä nuorempaa sukupolvea edustavien miesten välistä hellyyttä on vähän menneen talven lumia.
Luin että vaihdevuosi-ikäiset naiset kipuilee sen kanssa ettei heillä ole peeenistä. Sisäistettyä misogyniaa mikä saa naisen kipuilemaan oman sukupuolensa ja identiteettinsä kanssa.

Oispa muuten tosi hyvä jos poistuis, pimeetä kamaa näillä Karim pakottajilla, jopa Peksi kirjoittajien jutut aikanaan parempaa kamaa, nää kuvaajajutut kuin joiltain lapsentasoisilta lähtöisin.
Varsinkin kun on niin yksityisenä oleva henkilö vs. vaikka Bojan tai Peksi, jota on paritettu sentään jo aiemminkin, tietää et ei ota tollaisia niin huonolla.

Hei toope. Taas pitää korjata, VAIN JA AINOASTAAN homobi-ukkomiehet juoksee toisten homobi-ukkomiesten ja puhtaiden sellaisten perässä.

Me heterot jahdataan vaan naisia. No minä en enää kun minulla on aivan fantastinen, nuori ja kaunis seksiä myös rakastava kihlattu 💃🏻
Ja tietysti muutenkin ollaan ihan täydellinen MATCH 💕
Jaahas, siellä taas yksi itsensä kanssa kipuileva mummo. Mummojen kipuilut osa 5 k.

Yhteistyössä