K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tiesin koko ajan, että se Jussi oli aito mies (joka vttuili Käärijästä ja Bojanista puhumisesta), samoin kuten olen tunnistanut myös muuut aidot miehet. Vastailinkin sille aina, että naises pettää sua kuitenkin. Hämmästyttävän ruosteessa on muutaman vakiomummon rivinväliskanneri.
En kyllä muista et hänelle ois ehkä huudeltukaan, plus et typerää väittää et se sanoja olisin aina just minä.

On jo avautunut aiemmin, jos viitsisit kuunnella ne podit. Tuskin enää avautuu mistään panemisista, kun kerran ystävällisissä väleissä erosivat. Aika varma olen, että ero oli enemmän K:n suunnitelmaa, koska vielä ennen Ruissia E kuvaili olevansa ihastuskuplassa. E ei voi enää avautua mistään kovin tarkasti, koska haukkuessaan hän on vain jätetty ja kateellinen ex ja kehuessaan säälittävä ja takertuva reppana. Jotain pintapuolista ja mukavaa voi sanoa, ei muuta.
Eikö se sanonut myös jotain että toisen ei tulisi tehdä asioita, mitkä ei saisi tulla päivänvaloon. Sieltä voi tulla kuule paljastuksia...

Onko se sama kuin Kaasu-Pena?
Ei vaan tää mummo näkee Penoja kaikkien kommenttien takana. Muistaakseni myös persuja. Itsekkin olen ollut kerran tai pari p*ieru-P*tri kun kommentoin toisiin ketjuihin. Sama vääntö alkaa niissä tosi usein ja itse asia hukkuu sen alle. Siihenhän se menee kun nimimerkkejä otetaan ja annetaan.

Mummo on ilmeisesti jokin pitkäaikainen palstalainen jonka nimimerkki on ollut Al*pa mistä lyhennys L*pa jos olen oikein ymmärtänyt. Kerran multa jäi pari sydämenlyöntiä välistä kun joku kirjoitti täällä Em tiktokista missä kävi Alepassa ja näin vaan tuon sanan ja olin että perhana nyt se mummo on tännekin pesiytynyt.
t. eri

Yhteistyössä