V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En kyllä muista et hänelle ois ehkä huudeltukaan, plus et typerää väittää et se sanoja olisin aina just minä.Mä tiesin koko ajan, että se Jussi oli aito mies (joka vttuili Käärijästä ja Bojanista puhumisesta), samoin kuten olen tunnistanut myös muuut aidot miehet. Vastailinkin sille aina, että naises pettää sua kuitenkin. Hämmästyttävän ruosteessa on muutaman vakiomummon rivinväliskanneri.
Eikö se sanonut myös jotain että toisen ei tulisi tehdä asioita, mitkä ei saisi tulla päivänvaloon. Sieltä voi tulla kuule paljastuksia...On jo avautunut aiemmin, jos viitsisit kuunnella ne podit. Tuskin enää avautuu mistään panemisista, kun kerran ystävällisissä väleissä erosivat. Aika varma olen, että ero oli enemmän K:n suunnitelmaa, koska vielä ennen Ruissia E kuvaili olevansa ihastuskuplassa. E ei voi enää avautua mistään kovin tarkasti, koska haukkuessaan hän on vain jätetty ja kateellinen ex ja kehuessaan säälittävä ja takertuva reppana. Jotain pintapuolista ja mukavaa voi sanoa, ei muuta.
Hohhoijaa, ei ole ainakaan toivon mukaan osallistumassa enää, ei mitään järkeä myöskään, kun sai jo hyvän tuloksen. Mitä toista kertaa tuskin tulisi, osaa varmaan laskea riskit.Huhujen mukaan Loreen olisi osallistumassa Melodifestivaliin. Mites se K:n aikataulu? Mahtuuko siihen Umk ja viisut ensi keväänä?
Oon uus tässä ketjussa muttaSama joka käy täällä aina öisin?![]()
Onko se sama kuin Kaasu-Pena?Oon uus tässä ketjussa muttaei oo näyttäytynyt mulle ainakaan vielä. Sen sekoteksteistä ei voi erehtyä. Se on valitettava tuttu riiviö muissa ketjuissa.
Tää on täynnä mummoja!Oon uus tässä ketjussa muttaei oo näyttäytynyt mulle ainakaan vielä. Sen sekoteksteistä ei voi erehtyä. Se on valitettava tuttu riiviö muissa ketjuissa.
Huhujen mukaan Loreen olisi osallistumassa Melodifestivaliin. Mites se K:n aikataulu? Mahtuuko siihen Umk ja viisut ensi keväänä?
Ei oo mutta harhasena se näkee penoja kaikkialla.Onko se sama kuin Kaasu-Pena?
Tää on täynnä mummoja!
Kyllä. Täällä myös alle 30-vuotiaat ovat mummoja. Kunnia-asia on saada oma nimitys jonakin tietynlaisena mummona.Tää on täynnä mummoja!
Haha, vähän sama kuin tän palstan kekätossari, joka harhasena luulee, että kaikki on joka palstalla vaan kiusaamassa häntäEi oo mutta harhasena se näkee penoja kaikkialla.
![]()
TUIJOTTAJA AIR BALTICIN KONEESSA never forgetHaha, vähän sama kuin tän palstan kekätossari, joka harhasena luulee, että kaikki on joka palstalla vaan kiusaamassa häntä![]()
Täällä on vaan naapurin Pena, joka herättää pöksyjen kostumista mammassa kuin mammassa.Ei oo mutta harhasena se näkee penoja kaikkialla.
![]()
Opettele lukemaan.Haha, vähän sama kuin tän palstan kekätossari, joka harhasena luulee, että kaikki on joka palstalla vaan kiusaamassa häntä![]()