V
vierailija
Vieras
Sanonta. Olet kasvanut keskellä metsää, jos et ole ennen kuullut sitä.Mitäs se "vapaata riistaa" homma sitten oli jos ei puolestaloukkaantumista?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanonta. Olet kasvanut keskellä metsää, jos et ole ennen kuullut sitä.Mitäs se "vapaata riistaa" homma sitten oli jos ei puolestaloukkaantumista?![]()
Älä esitä tyhmää. Kyllä varmaan tiedät ettei tuota tarkoitettu.Sanonta. Olet kasvanut keskellä metsää, jos et ole ennen kuullut sitä.
Metsään meni kuitenkin. Samalla lailla otat riskin niissä videoiden ja kuvien mukasyväanalyyseissäsi ja aivan samalla tavalla joudut hakoteille.Otin riskin. Huoomasin kyllä tekstin poljennon eron, kiitos. Mutta tein ratkaisuni, koska agendanne on sama, ja viesti päätyy myös Avustajan silmiin, kun täällä äsken pyöri.![]()
Olihan vai sun sivupersoona asialla?No ei ollut minun se.
En sama, mutta ainahan täällä on analysoitu juttuja eri kanteilta, miks nyt yhtäkkiä valitat siitä.Metsään meni kuitenkin. Samalla lailla otat riskin niissä videoiden ja kuvien mukasyväanalyyseissäsi ja aivan samalla tavalla joudut hakoteille.
Oot pimeä.Olihan vai sun sivupersoona asialla?
Hän ei tainnut kertoa tehtävistään. Sulla on vilkas mielikuvitus ja kehität vaikka mitä kertomuksia puolesta sanasta ja ilmeisesti myös kuvia ja videoita zoomailemalla.Osoitin sanani KK:n avustajalle, joka on keittänyt proggiksessa kahvetta, järjestellyt piuhoja ja skannanut voimakenttiä.
Mä käytänkin mun KK+K videoanalyyseissä lahjomatonta pimpsamittaria.Metsään meni kuitenkin. Samalla lailla otat riskin niissä videoiden ja kuvien mukasyväanalyyseissäsi ja aivan samalla tavalla joudut hakoteille.
Ihana
Kiitos tästä. Muistakaa myös se, ettei kaikki näe mitään ihmeellistä K:ssa tai KK:ssa. Söpö kaverikuva heistä mun mielestä, mut ei se herätä mussa mitään suurempia intohimoja puolesta tai vastaan. Samalla tavalla täällä jotkut ihmettelee sitä, miten B, BK tai JO voi kiinnostaa, joskus sitä vähätellään ja se saa osaksi pilkkaa.Metsään meni kuitenkin. Samalla lailla otat riskin niissä videoiden ja kuvien mukasyväanalyyseissäsi ja aivan samalla tavalla joudut hakoteille.
Ei vtttuuuuuu, mitä paskaa. Sama shippisonta eri paketissa. Odotin tältä jutulta ihan jotain muuta.Jos jotakuta loukkaa se, että ihminen kertoo K ja KK ns. valtasuhteiden olevan toisella tavalla kuin miten itse ajattelee niiden olevan, niin silloin ihminen on liian syvällä fantasioissaan. Kaikki eivät näe Kta pienenä puudelina, joka tarvitsee dobermannin turvaa. Joskus se on se dobermanni, joka tarvitsee sitä turvaa.
Ja induktioliettä myösMä käytänkin mun KK+K videoanalyyseissä lahjomatonta pimpsamittaria.Täällä palstalla se ei toimi. Siksi meni mönkään, pahoittelut.
No musta se on täysin arkipäiväinen sanonta. Mut jos se ei sulle ole sitä, niin ok. Ei siihen tarvitse jäädä kuitenkaan jumiin tolla tavalla.Älä esitä tyhmää. Kyllä varmaan tiedät ettei tuota tarkoitettu.
Minusta hän ei valittanut, vaan muistutti ystävälliseen sävyyn elämän realiteeteista.En sama, mutta ainahan täällä on analysoitu juttuja eri kanteilta, miks nyt yhtäkkiä valitat siitä.
”Analysoitu”En sama, mutta ainahan täällä on analysoitu juttuja eri kanteilta, miks nyt yhtäkkiä valitat siitä.
Mitäs hän niistä tietäis? Muutoin kuin oman elämänsä osalta.Minusta hän ei valittanut, vaan muistutti ystävälliseen sävyyn elämän realiteeteista.
En tiedä että mitä juttua tarkoitat. Muista että täällä on useita kirjoittajia ja kyllä olen shippaaja. En ole peitellyt sitä koskaan. En shippaa heteronormatiivisella asenteella niinkuin moni täällä tekee, eikä minua viehätä kokoerot.Ei vtttuuuuuu, mitä paskaa. Sama shippisonta eri paketissa. Odotin tältä jutulta ihan jotain muuta.
Kyllähän näitäkin on ollut jossain määrin. K:n ja Erikan kädestä pitämiset ja yhdessä kävelyt viisujen aikaan sai ainakin vähemmän asioista perilläolevat ulkkikset kihisemään. K tietää tämän kyllä ja välttää tollasta julkisesti vaikka muuten voiskin tehdä sitä.Hauska vanhoillinen kaksoistandardi muuten, että jos K olisi spotattu halimassa naisen kanssa, niin se kuva olisi ollut minuutissa seiskalehdessä räävittävänä ja kihlaus suurinpiirtein kuulutettu kirkossa juoruakkojen toimesta. Voihan nainenkin olla ystävä, jota kohtaan ei ole muita tunteita.
Ei varmaankaan puhuttu pelkästään tästä, vaan esim. eilisen venekuvankin analyysit täällä.Kyllähän näitäkin on ollut jossain määrin. K:n ja Erikan kädestä pitämiset ja yhdessä kävelyt viisujen aikaan sai ainakin vähemmän asioista perilläolevat ulkkikset kihisemään. K tietää tämän kyllä ja välttää tollasta julkisesti vaikka muuten voiskin tehdä sitä.
Jotenkin ihana tuossa videossa on myös tuo Tommyn nopea vastaus "you won't"!Ihana
Ja siis kärpyn englanniks keskustelu on niin sujuvaa nykyään! Puhelimessa jauhaminen Bn kanssa 2023sta asti on varmasti ollu iso tekijä. Ja sit nää collabit ja et on päässy tekee ulkomaille töitä. Huima edistys.
K on tehnyt niin usean naisen kanssa, mm. makoillut Erikan kanssa päällekkäin sängyssä ja kävelleet käsikädessä. Ehkä Seiska käyttää kuitenkin toisenlaisia metodeja, kuin mitä mummot, joita ohjaa alapää.Hauska vanhoillinen kaksoistandardi muuten, että jos K olisi spotattu halimassa naisen kanssa, niin se kuva olisi ollut minuutissa seiskalehdessä räävittävänä ja kihlaus suurinpiirtein kuulutettu kirkossa juoruakkojen toimesta. Voihan nainenkin olla ystävä, jota kohtaan ei ole muita tunteita.