K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on kuulkaa optinen harha että Käärijä näyttäysi slimmimmältä, se vain näyttää siltä, kun Häärijä on paisunut vielä sitäkin pahemmaksi silavaattoriksi. Mutta se on vissi, että itse Käärijstä ei ole kadonnut senttiäkään kuin ehkä pituudesta.

Juuri näin. Uskomatonta hellyyttä ja rakkautta tuntevat toisiaan kohtaan. Ihanaa oli katsoa Karimin innostusta ja hymyilyä Karnevaaleissa hänen kuvatessaan K:n ja B:n intiimejä halailuja lavalla CCC:n aikana. Käärijän koko crew on aivan uskomattoman taitavaa ja sitoutunutta. Käärijä on onnekas saamastaan kaikesta tuesta noilta ihmisiltä.
Mua oikeasti häiritsisi K:n ja KK:n käytös karnevaaleilla. He pitivät hauskaa yhdessä vaikka B itki samalla vieressä. Eivät yhtään välittäneet B:n ja muiden JO jäsenten tunteista.

Mua oikeasti häiritsisi K:n ja KK:n käytös karnevaaleilla. He pitivät hauskaa yhdessä vaikka B itki samalla vieressä. Eivät yhtään välittäneet B:n ja muiden JO jäsenten tunteista.
Jopa mutsinsa vähän villkaisi syrjäkarein, että poika käyttäytyy nyt todella oudosti. Ja KK vilkaisi mutsia todella hienovaraisella side-eyellä välimatkan päästä vain todetakseen olevansa mitä ilmeisin syyllinen.

Juuri näin. Uskomatonta hellyyttä ja rakkautta tuntevat toisiaan kohtaan. Ihanaa oli katsoa Karimin innostusta ja hymyilyä Karnevaaleissa hänen kuvatessaan K:n ja B:n intiimejä halailuja lavalla CCC:n aikana. Käärijän koko crew on aivan uskomattoman taitavaa ja sitoutunutta. Käärijä on onnekas saamastaan kaikesta tuesta noilta ihmisiltä.
Ainahan se hymyilee kun Kärtsää kuvaa. Erityisesti kun kuvaa Kärtsää ja 👶🚫💰:a.

Yhteistyössä