V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja siis vaikka olen pervomamma, niin sukulaisuussuhteet ovat siinä ohessa hyvä olla olemassa. Niiden toimivuus on varmasti yksi tärkeimpiä K:n menestyksen syitäJuuri näin. Oon niin tympääntynyt tuohon paramammattelijaan. Ja sanon tämän pervomammana.
Näkyyhän se siinä.Onko kukaan vielä keksinyt, missä on Karimin vasen käsi tuossa Miken kuvassa?
Mä oon se panomökki huutelija ja se oli pelkkää satiirista kuittailua teille, jotka siitä mökistä jankkasitte.Sinä tässä sairas olet, jos ja kun stalkkaat kaikki K:n naisasiat ja hekumoit panomökeillä ikäänkuin normaalit elämäntapahtumat olisivat jotain p*rnoa sulle. Edellinen kirjoittaja vain siteerasi, mitä K on itse haastatteluissaan kertonut.
Eikä näy, pelkkä tynkäNäkyyhän se siinä.
Käsi tosiaan on siellä ylätasolla piilossa.Näkyyhän se siinä.
Se ei näy, koska on otettu alakulmasta, On piilossa sen reunan takana.Eikä näy, pelkkä tynkä
Se on vielä lavalla kiinni ottamassa tukeaEikä näy, pelkkä tynkä
Näin juuri, normaaliälyiselle ei ole vaikeaa ymmärtää tätä(kään)Se ei näy, koska on otettu alakulmasta, On piilossa sen reunan takana.
Joo, nää eräät tiukkismummot kirkkoveneissään niputtavat kirjoittajat samaan nippuun ja saarnaavat niinkuin kaiken takana ois yks ja sama kirjoittaja.Mä oon se panomökki huutelija ja se oli pelkkää satiirista kuittailua teille, jotka siitä mökistä jankkasitte.![]()
Kuhertelumökki vois olla oikeampi sanaMä oon se panomökki huutelija ja se oli pelkkää satiirista kuittailua teille, jotka siitä mökistä jankkasitte.![]()
Hohhoijaa?!Kuhertelumökki vois olla oikeampi sana![]()
Äh, ei sillä sanalla saa mummojen kirkkoveneitä kaatumaan.Kuhertelumökki vois olla oikeampi sana![]()
Kyl se KK vaan taitaa olla tähtivaeltaja, Kal-Elin Suomeen pudonnut veli.Kk on pitkäksi aika ketterä. Huomasi siitä rullaluisteluspotista kun hyppäsi laudalle
Mua ei kiinnosta mummojen kirkkoveneet vaan todellisuusÄh, ei sillä sanalla saa mummojen kirkkoveneitä kaatumaan.
Kyllä se on. Jäsenetkin aina vinksin vonksin jossain. Ei ollenkaan lihaa ja verta.Kyl se KK vaan taitaa olla tähtivaeltaja, Kal-Elin Suomeen pudonnut veli.
Mua kiinnostaa kiukkuisten naisten kirkkoveneiden keinuttelu.Mua ei kiinnosta mummojen kirkkoveneet vaan todellisuus![]()
Kunhan ei kaappaa K:ta mukaansa, jos aikoo vaihtaa kotiplaneettaa.Kyllä se on. Jäsenetkin aina vinksin vonksin jossain. Ei ollenkaan lihaa ja verta.
Kk on pitkäksi aika ketterä. Huomasi siitä rullaluisteluspotista kun hyppäsi laudalle
Ottakoon mun puolesta, kunhan palaavat Tellukselle heittämään kesäkeikat ja talvella muutaman.Kunhan ei kaappaa K:ta mukaansa, jos aikoo vaihtaa kotiplaneettaa.![]()
![]()
Ja vIe tarvittaessa todella kompaktisti tilaa. Eilinen leveä, jopa toisen reviirille tunkeutuva reisiasento koneessa lienee johtunut muista syistä.
Juuri näin. Uskomatonta hellyyttä ja rakkautta tuntevat toisiaan kohtaan. Ihanaa oli katsoa Karimin innostusta ja hymyilyä Karnevaaleissa hänen kuvatessaan K:n ja B:n intiimejä halailuja lavalla CCC:n aikana. Käärijän koko crew on aivan uskomattoman taitavaa ja sitoutunutta. Käärijä on onnekas saamastaan kaikesta tuesta noilta ihmisiltä.Ja tuo tapa, millä Bojan keskimmäisessä kuvassa painaa hikisen päänsä Kärtsän kaulaa ja poskea vasten, kertoo kyllä poikkeuksellisesta läheisyydestä heidän välillään. Ja Kn katse on kyllä erityinen aina kun B on kyljessä. Hellän huolehtiva.