K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti sulle tulee jossain vaiheessa elämään joku uusi kiinnostuksen kohde ja siihen liittyvä hyvähenkinen keskustelualusta jolla on aikuisia ihmisiä. Kuulostat reflektiokykyiseltä ihmiseltä, jolla on varmasti annettavaan semmoseen keskusteluun. Tämä kommentti hukkunee seuraavaks rölöön jota en aio jäädä lukemaan kun pitää mennä nukkumaan, mutta toivottavasti säkin näet tämän.

Veikket luekaan tätä, niim Sä kuvittelet liikoja ns hyvähenkisistä keskustelualustoista Bojere yhteisöissä. Ja ihmettelen mikä tarvetila ajaa itseäsi tänne. Eikö se hyvä henki sittenkään riitä kickseihin?

Hyvä henki kestää aina vain ohikiitävän hetken, jos on jokin yhteenlittävä esim tapahtuma. Sitten alkaakin entropian laki vaikuttaa

Täällä se on jatkuvasti läsnä ja epäjärjestystä ja hämminkiä on vain siedettävä. Välillä samanmielisillä, joskus ehkä saman artistin ainakin joskus yhdistämillä ihmisillä löytyy yhteinen sävel. Mutta täällä siitä samanhenkisyydestä ei muodostu kahlitsevaa pakkoa, niinkuin ennenpitkää ns kunnon alustoilla. Joissa alat ennenpitkää tarkkailemaan itseäsi sen sijaan, että annat ajatuksen lenyää

Mä olen se yksi yksinäinen. Mä olen ollut koulusta asti kiusattu. En enää aikuisiällä osannut hankkia ystäviä. En kertakaikkiaan osaa enää toimia tai tiedä, miten hyvä ystävyyssuhde toimii. Olin aikoinaan Vauvalla ja mulle se oli lähinnä iloa. Päädyin tänne, koska muita aihetta koskevia paikkoja ei ole. Tiedän että täällä trollataan. En silti viime vuonna avistanut, että kuolemastakin voidaan saa ilkeitä juttuja aikaan.
Vähän sama. Kesä 23 ja vauvan palsta oli erityisen mukavaa aikaa. Täällä nyt sitten muhin niin pitkään kun ketjussa on edes toisinaan keskustelua.

K valitsi ystävät ennen naista. Tai pitäisikö sanoa uran ennen naista. En usko että E on ehtinyt mitään sellaista kertoa podissa että se olisi eron aiheuttanut.
Ai niinkun ne seksikertomukset? Paljonko yksityisempään vielä pitäis mennä? Ja luulenpa, että jos toinen haluaa pitää suhteensa poissa julkisuudesta, niin ei sillä ole väliä mitä kertoo, vaan pointti on ettei kerrota yhtään mitään. Ei siinä ole kompromisseja. Ja sitähän tämä järjen jättiläinen ei tajua.

Ehkä ei kannata, jos aiheuttaa pahaa oloa. T.eri
Jaa, no sit ei varmaan niin paljon, kun kerta täällä vielä on, ja eihän siis minullakaan kuin pari hyvää ystävää lähipiirin ulkopuolella ja niidenkin näkemisiä tulee laiminlyötyä hiukan liikaa, oon kans sellainen joka viihtyy hyvin myös itseksensä. Ja tykkään jopa matkustella, et en ees haluais et joka reissussa ois muuta porukkaa mukana.

Veikket luekaan tätä, niim Sä kuvittelet liikoja ns hyvähenkisistä keskustelualustoista Bojere yhteisöissä. Ja ihmettelen mikä tarvetila ajaa itseäsi tänne. Eikö se hyvä henki sittenkään riitä kickseihin?

Hyvä henki kestää aina vain ohikiitävän hetken, jos on jokin yhteenlittävä esim tapahtuma. Sitten alkaakin entropian laki vaikuttaa

Täällä se on jatkuvasti läsnä ja epäjärjestystä ja hämminkiä on vain siedettävä. Välillä samanmielisillä, joskus ehkä saman artistin ainakin joskus yhdistämillä ihmisillä löytyy yhteinen sävel. Mutta täällä siitä samanhenkisyydestä ei muodostu kahlitsevaa pakkoa, niinkuin ennenpitkää ns kunnon alustoilla. Joissa alat ennenpitkää tarkkailemaan itseäsi sen sijaan, että annat ajatuksen lenyää
Mun ajatukset lentää siinä, että hiiri vikisee Tauskin alla🥵

Olet kyllä oikeassa. Näin ei kuitenkaan saisi olla. Kaikilla pitää olla oikeus olla oma itsensä. Kirjoitukset täällä ovat ilmeisesti 15-16 vuotiaiden sepustuksia. Tylsiä, vihamielisiä, vailla järkevää sisältöä, samaa velliä viikosta toiseen. -SAMA
Eikö kannattasi sitten hakeutua muualle, jos sinusta tuntuu tuolta. Suomi on täynnä erilaisia keskustelupaikkoja ja varmasti löydät omasi.

No nyt! Marketalla rähinäkänni päällä ja ajatus lenyää toisissa ulottuvuuksissa! Kaaos hallitsee!

Täällä on vain trolleja, jotka ovat jääneet koukkuun trollaukseen. Se oikea keskustelu käydään muualla.

Yhteistyössä