K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivon että todella nämä kaikki on sitten sun omia trollauksia. Itse tein sen virheen, että viime vuonna kerroin tänne oman isäni kuolemasta joka sekin väännettiin vitsiksi. Siinä kohtaa tajusin ettei tänne todellakaan kannata yrittää mitään kertoa, koska kaikki on trollauksien kohteena. Sen muistan, että se upposi syvälle ja tuli ihan helvetin paha mieli.
Olen myös kokenut samanlaisen järkytyksen kerrottuani äidistäni. Vauvalla oli henkilö, jonka vastaukset olivat törkeitä. Usein niissä oli vain 1-2 sanaa, jotka olivat tehokkaasti valittuja pahoittamaan mielen. Vauvalla oli pari engl. kirjoittavaa ulkomaalaista, molemmat kirjoittivat kauniisti Bojeresta. Oli noloa, kun heille alkoi tulla v-mäisiä vastauksia. Toinen heistä käski trollia menemään välittömästi lääkärille. Tuntui olevan järkyttynyt. Hän ei tämän jälkeen enää kirjoitellut. En tiedä, mitä trollin päässä liikkuu, mutta sairas on.

Mä olen se yksi yksinäinen. Mä olen ollut koulusta asti kiusattu. En enää aikuisiällä osannut hankkia ystäviä. En kertakaikkiaan osaa enää toimia tai tiedä, miten hyvä ystävyyssuhde toimii. Olin aikoinaan Vauvalla ja mulle se oli lähinnä iloa. Päädyin tänne, koska muita aihetta koskevia paikkoja ei ole. Tiedän että täällä trollataan. En silti viime vuonna avistanut, että kuolemastakin voidaan saa ilkeitä juttuja aikaan.
Hankkiudut selvästi paikkoihin, joissa on kiusaamista. Et ehkä itsekään huomaa sitä, että jatkat samaa opittua mallia, missä olet elänyt lapsena. Et ehkä osaa muuta. Miten jäit discord ryhmien ulkopuolella?

Olen myös kokenut samanlaisen järkytyksen kerrottuani äidistäni. Vauvalla oli henkilö, jonka vastaukset olivat törkeitä. Usein niissä oli vain 1-2 sanaa, jotka olivat tehokkaasti valittuja pahoittamaan mielen. Vauvalla oli pari engl. kirjoittavaa ulkomaalaista, molemmat kirjoittivat kauniisti Bojeresta. Oli noloa, kun heille alkoi tulla v-mäisiä vastauksia. Toinen heistä käski trollia menemään välittömästi lääkärille. Tuntui olevan järkyttynyt. Hän ei tämän jälkeen enää kirjoitellut. En tiedä, mitä trollin päässä liikkuu, mutta sairas on.
Mistä tiedät että olivat trolleja, eikä Bojere fandomin jäseniä? Bojere ei ole mikään auvoisa ihana yhteisö, vaan siellä on paljon ristiriitoja, valtataisteluja, nokittelua, kiusaamista jne.

Tämä ketju ei ole ystävällismielinen eikä terve. Ihan jo sen puolesta toivon, että yksinäiset voisivat löytää paremman väylän kertoa asioistaan. Kompostin kaltainen ketju se ei ole.
Olet kyllä oikeassa. Näin ei kuitenkaan saisi olla. Kaikilla pitää olla oikeus olla oma itsensä. Kirjoitukset täällä ovat ilmeisesti 15-16 vuotiaiden sepustuksia. Tylsiä, vihamielisiä, vailla järkevää sisältöä, samaa velliä viikosta toiseen. -SAMA

Mä olen se yksi yksinäinen. Mä olen ollut koulusta asti kiusattu. En enää aikuisiällä osannut hankkia ystäviä. En kertakaikkiaan osaa enää toimia tai tiedä, miten hyvä ystävyyssuhde toimii. Olin aikoinaan Vauvalla ja mulle se oli lähinnä iloa. Päädyin tänne, koska muita aihetta koskevia paikkoja ei ole. Tiedän että täällä trollataan. En silti viime vuonna avistanut, että kuolemastakin voidaan saa ilkeitä juttuja aikaan.

Toivottavasti sulle tulee jossain vaiheessa elämään joku uusi kiinnostuksen kohde ja siihen liittyvä hyvähenkinen keskustelualusta jolla on aikuisia ihmisiä. Kuulostat reflektiokykyiseltä ihmiseltä, jolla on varmasti annettavaan semmoseen keskusteluun. Tämä kommentti hukkunee seuraavaks rölöön jota en aio jäädä lukemaan kun pitää mennä nukkumaan, mutta toivottavasti säkin näet tämän.

Yhteistyössä