V
vierailija
Vieras
On K:n pitkät varpaat, siellähän neKatoinkin että niin rumat varpaat tossa E:n stoorissa ettei voi olla K:n ja eihän ne ollukaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On K:n pitkät varpaat, siellähän neKatoinkin että niin rumat varpaat tossa E:n stoorissa ettei voi olla K:n ja eihän ne ollukaan
Korjasin jo asian ja olen pahoillani virheestäni. Puhuit tosiaan aiemmin bojerestä et BoJerestä.Vastaa sitten siihen, miksi oletat minun puhuneen BoJeresta, koska sitä ei mainittu sanallakaan alkuperäisessä viestissä niin kuin voit huomata. Itse syytit minua siitä.
Ne on sen ex-missin, jonka seurassa on siellä.On K:n pitkät varpaat, siellähän ne![]()
Olihan. Todisteita on turha etsiä kun vastapuoli poistattaa viestejä.Kun sellaisia viestejä ei ollut ja eihän tollaset viestit poistuisi. Ennen keikkaa ei edes tiedetty että tulevat esittämään CCCn yhdessä Kn kanssa.
Eri
En puhunut kummastakaan ensimmäisessä viestissäni, johon vastasit syyttämällä minua BoJere-faniksi, joka pilaa koko ketjun. Älä vääristele koko ajan.Korjasin jo asian ja olen pahoillani virheestäni. Puhuit tosiaan aiemmin bojerestä et BoJerestä.
K:n jalka on.Ne on sen ex-missin, jonka seurassa on siellä.
Tämä juuri. Tässä menee usein sekaisin että kumpaa Jereä shipataan Bojanille.Minua myös häiritsee suunnattomasti se kun ihmiset sekoittavat BoJeren ja bojeren keskenään. Ovat aivan eri shippi. bojere on junttimainen kieliasultaan, joten kyseessä on shippi Bojanin ja vantaalaisen räppärin kesken. BoJere on hienostuneempi ja kyseessä on Bojan että Jere ”se tatuoitu ex-NHL pelaaja” shippi.
En kyl väittänyt niin. En ees ole sinun kanssa tässä väitellyt vaan sen kanssa, joka kirjoitti bojere.En puhunut kummastakaan ensimmäisessä viestissäni, johon vastasit syyttämällä minua BoJere-faniksi, joka pilaa koko ketjun. Älä vääristele koko ajan.
Ymmärrän. Minäkin suuttuisin sinun asemassasi. On törkeää syyttää toista BoJere faniksi. Mutta minusta hän ei kutsunut sinua faniksi, ei kukaan voi fanittaa BoJereä.En puhunut kummastakaan ensimmäisessä viestissäni, johon vastasit syyttämällä minua BoJere-faniksi, joka pilaa koko ketjun. Älä vääristele koko ajan.
On K:n pitkät varpaat, siellähän ne![]()
No niinpäs onkin. VilahtelujaK:n jalka on.
Niin onkin, ei ole mitään toista Jereä shippiin että, älykääpiöt jankkaa.Sama asiahan nuo on
BoJere on aina ollut B ja J ”ex-NHL pelaaja”. bojere on B ja ”räppäri”.Niin onkin, ei ole mitään toista Jereä shippiin että, älykääpiöt jankkaa.
BoJere on aina ollut B ja J ”ex-NHL pelaaja”. bojere on B ja ”räppäri”.
Eipäs olekaan hah hah.Naisen jalka hah hah, ja henkilö näkyy seuraavassa stoorissa.
No mitäs asioita siellä lavan takana kuuluis saada kuntoon?Käärijällä on kaikki edellytykset tulla isoksi artistiksi euroopassa mutta hän on jumittunut hassutteluun. Koko hänen toiminnastaan paistaa edelleen vielä vuosien jälkeenkin ammattilaisuuden puute. Katsoin juuri erään saksalaisen ison bändin kiertuevideoita. Ei siellä sukulaiset, tyttikset ja tuttavat pyörineet jaloissa. Ei kiertueilla kuulu olla mukana kuin ne jotka tarvitaan. Lavalla Käärijä on ammattilainen, mutta myös lavan takana pitäisi saada asiat kuntoon.
Ennen kuin haukutaan antifaniksi niin minulla ei luojan kiitos ole Käärijä laseja enää päässä 24. tuntia vuorokaudessa. Vaikka fani edelleen olen.
No kellekään normaalille ei, koska B:tä shipataan vain KäärijäJerelle. Plus et jokainen kirjoittaa kuinka ite tahtoo.BoJere on aina ollut B ja J ”ex-NHL pelaaja”. bojere on B ja ”räppäri”.