V
vierailija
Vieras
On K:n pitkät varpaat, siellähän neKatoinkin että niin rumat varpaat tossa E:n stoorissa ettei voi olla K:n ja eihän ne ollukaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On K:n pitkät varpaat, siellähän neKatoinkin että niin rumat varpaat tossa E:n stoorissa ettei voi olla K:n ja eihän ne ollukaan
Korjasin jo asian ja olen pahoillani virheestäni. Puhuit tosiaan aiemmin bojerestä et BoJerestä.Vastaa sitten siihen, miksi oletat minun puhuneen BoJeresta, koska sitä ei mainittu sanallakaan alkuperäisessä viestissä niin kuin voit huomata. Itse syytit minua siitä.
Ne on sen ex-missin, jonka seurassa on siellä.On K:n pitkät varpaat, siellähän ne![]()
Olihan. Todisteita on turha etsiä kun vastapuoli poistattaa viestejä.Kun sellaisia viestejä ei ollut ja eihän tollaset viestit poistuisi. Ennen keikkaa ei edes tiedetty että tulevat esittämään CCCn yhdessä Kn kanssa.
Eri
En puhunut kummastakaan ensimmäisessä viestissäni, johon vastasit syyttämällä minua BoJere-faniksi, joka pilaa koko ketjun. Älä vääristele koko ajan.Korjasin jo asian ja olen pahoillani virheestäni. Puhuit tosiaan aiemmin bojerestä et BoJerestä.
K:n jalka on.Ne on sen ex-missin, jonka seurassa on siellä.
Tämä juuri. Tässä menee usein sekaisin että kumpaa Jereä shipataan Bojanille.Minua myös häiritsee suunnattomasti se kun ihmiset sekoittavat BoJeren ja bojeren keskenään. Ovat aivan eri shippi. bojere on junttimainen kieliasultaan, joten kyseessä on shippi Bojanin ja vantaalaisen räppärin kesken. BoJere on hienostuneempi ja kyseessä on Bojan että Jere ”se tatuoitu ex-NHL pelaaja” shippi.
En kyl väittänyt niin. En ees ole sinun kanssa tässä väitellyt vaan sen kanssa, joka kirjoitti bojere.En puhunut kummastakaan ensimmäisessä viestissäni, johon vastasit syyttämällä minua BoJere-faniksi, joka pilaa koko ketjun. Älä vääristele koko ajan.
Ymmärrän. Minäkin suuttuisin sinun asemassasi. On törkeää syyttää toista BoJere faniksi. Mutta minusta hän ei kutsunut sinua faniksi, ei kukaan voi fanittaa BoJereä.En puhunut kummastakaan ensimmäisessä viestissäni, johon vastasit syyttämällä minua BoJere-faniksi, joka pilaa koko ketjun. Älä vääristele koko ajan.
Luikku hiiri ei saa edes naista.Bojere on mlmlm shippi nimi minusta, Kärtsästä ja Boitsusta. -Ere
On K:n pitkät varpaat, siellähän ne![]()
Patukkaa saa. Lyödäänkö vetoa, ettei hänen tarvitse homobaariin astua sisälle kun kilpailu alkaa jo ulko-ovella.Luikku hiiri ei saa edes naista.
Patukkaa saa. Lyödäänkö vetoa, ettei hänen tarvitse homobaariin astua sisälle kun kilpailu alkaa jo ulko-ovella.
Leveä reikä ei houkuttele.Patukkaa saa. Lyödäänkö vetoa, ettei hänen tarvitse homobaariin astua sisälle kun kilpailu alkaa jo ulko-ovella.
No niinpäs onkin. VilahtelujaK:n jalka on.
Niin onkin, ei ole mitään toista Jereä shippiin että, älykääpiöt jankkaa.Sama asiahan nuo on
Sonjan varpaat, joka on siinä brunaamassa mukana. Opiskelehan nyt edes Kärtsän varvasoppimäärän peruskurssinK:n jalka on.