V
vierailija
Vieras
Se liittyi muihin fandomeihin kylläkin.Jaa kertonut olevansa haiku vai muka tunnettu? Eipä kyllä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se liittyi muihin fandomeihin kylläkin.Jaa kertonut olevansa haiku vai muka tunnettu? Eipä kyllä.
Maxista ja hänen discord taidoistaan tuossa puhuttiin.Jaa kertonut olevansa haiku vai muka tunnettu? Eipä kyllä.
Kuinkahan paljon niitä on eräät jakaneet Kärtsästä. Pissosiaatio näkyy silmistä ja niin edelleen. Bojankin saanut osansa huolimummoista.Ihan turhaa täällä yrittää arvuutella, kuka on kukakin ja väittää heidän sanomikseen jotakin vuonna miekka ja kivi. Diagnooseja taas heitellään, vaikka tosiasia taitaa olla, että niitä heittelee eniten ne, joilla itsellään ei ole kaikki kunnossa.
Niin mutta mihin fandomiin liittyen, pölö.Maxista ja hänen discord taidoistaan tuossa puhuttiin.
Yli 300 viestiä on kirjoittanut.Onko se koskaan kommentoinut siellä? En edes tiennyt olevan mode.
Kuka on Max? Ei ole ainakaan hammaslääkäri tämän niminen.Maxista ja hänen discord taidoistaan tuossa puhuttiin.
On, harvakseltaan.Onko se koskaan kommentoinut siellä? En edes tiennyt olevan mode.
On monessa fandomissa, tilistään näkee ja mitä on kertonut.Niin mutta mihin fandomiin liittyen, pölö.
Ai BK:ssa muka?Yli 300 viestiä on kirjoittanut.
Olen kyllä seurannut, mutta en ole huomannut. Onko poistanut sitten?Yli 300 viestiä on kirjoittanut.
Discordin mode, vajaa ja toi on lyhenne nimimerkistä.Kuka on Max? Ei ole ainakaan hammaslääkäri tämän niminen.
Ei kun oli ennen aktiivisempi. Nykyään kirjoittaa hyvin harvoin.Olen kyllä seurannut, mutta en ole huomannut. Onko poistanut sitten?
Minä muistan ainakin just sen ku yritti saada suljetuksi ryhmän (tän paikan kirjoittelujen takia)Olen kyllä seurannut, mutta en ole huomannut. Onko poistanut sitten?
No ei kyllä ole, kun X-tiliään katsoo että, hoikka hännon.Muffinsi kuulostaa naiselta jolla on mahtavat meijerit.![]()
…ja kohta se on suljettu. Kannatais ehkä jo lopettaa nämä keskustelut paikan nimimerkeistä ja sanomisista.Minä muistan ainakin just sen ku yritti saada suljetuksi ryhmän (tän paikan kirjoittelujen takia)
Ennustajan vai aidon?Minä muistan ainakin just sen ku yritti saada suljetuksi ryhmän (tän paikan kirjoittelujen takia)
Syyllisiä on yleensä ne joista ei ikinä uskoisi. Piru enkelin vaatteissa. Tämä on useasti nähty että ne empaattisimmat ovat niitä huijareita. Väittävät välittävänsä mutta ovat oikeasti Saatanan lähettiläitä.Minä muistan ainakin just sen ku yritti saada suljetuksi ryhmän (tän paikan kirjoittelujen takia)
Oletko itse täälläSyyllisiä on yleensä ne joista ei ikinä uskoisi. Piru enkelin vaatteissa. Tämä on useasti nähty että ne empaattisimmat ovat niitä huijareita. Väittävät välittävänsä mutta ovat oikeasti Saatanan lähettiläitä.
Ottaapa koville-mummo. Täällä on kokonainen mummo liiga kasassaKoville ottaja -pakottaja spotattu.
Häh?Syyllisiä on yleensä ne joista ei ikinä uskoisi. Piru enkelin vaatteissa. Tämä on useasti nähty että ne empaattisimmat ovat niitä huijareita. Väittävät välittävänsä mutta ovat oikeasti Saatanan lähettiläitä.