V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä kommentti, ja liittyy podcastaajaan ja J:hin, kun keskustelun avaa.Uuh nää on niin kuuma pari![]()
Miten pihalla voit olla? Kaikki vauvalla olleet tietää S.P.Kukas kukas, alko kiinnostelemaan.
Hidasteena kun katsoo, niin näyttäisi sen logo vilahtavan siinä, eli kyllä, Bingo! Kiitos, sinä tietäväinen ihminen!Bryggeri tuli mieleen mutta en ole varma siitä.
Nope. Onneksi tilaaminen on kallistunutTemusta muuten saa tosi hyviä tuotteita ja halvalla.
Onhan ne söpö pariTämä kommentti, ja liittyy podcastaajaan ja J:hin, kun keskustelun avaa.
Sieltäkin.Temusta muuten saa tosi hyviä tuotteita ja halvalla.
Eli sinä.Esim. tää en ole minä, vaan tämä ilkeämielinen kirjoittelija, joka kiusaa muita katkerana.
Aito
Mitäs nyt on siis tehnyt?Miten pihalla voit olla? Kaikki vauvalla olleet tietää S.P.
Se se on, mutta kadullako noi siinä juhlii? Vai onko siellä sisäpihaa?Bryggeri tuli mieleen mutta en ole varma siitä.
Ja mistäs kauppoihin tulee, samoin Kiinasta, mutta ylihintaan.Hullu, eihän sieltä kannata mitään ihoa vasten pidettävää ostaa. Niissä on ties mitä myrkkyjä
Kuntovalmentaja?Kaduttaakohan K:ta, että järjesti viihdykkeet luihulle petturillle Thaimaassa
Ei mitään uutta, toi viimeisin on jonkun vitsiä.Mitäs nyt on siis tehnyt?
?Joku sekoilija on alkanu maalittaa Sannia Instassa.
Niin, Zeesack varmaan. Mäkin oon kattonut ja kattonut ja kattonut sitä, mutta onneksi se maksaa niin paljon, että en sit ole ikinä raaskinut ostaa! Kerran näin sen yhdellä naisella ja se oli yllättävän iso. Ja mua on aina arveluttanut, ettei sinne kyllä mun omat yhden reissun kamat mene! Ei edes lyhyen kesäreissun. Koska meen lähes aina esim. keikalle, ja se jo varaa vain tiettyjä asioita, joita pitää ottaa mukaan. Esim. kurasaappaat (vitsi).On, ei oikeastaan paina yhtään mitään. Yleensä nää matkareput on painsvia klohmoja. Tilasin ja palautin sen yhden tunnetun brändin repunkin, mitä mainostettiin paljon somessa lisävarusteineen (nimi nyt kadoksissa!).
Pienien kätösten tekemänä.T
Ja mistäs kauppoihin tulee, samoin Kiinasta, mutta ylihintaan.
Eihän hän mitään Dzejlalle järjestänyt.Kaduttaakohan K:ta, että järjesti viihdykkeet luihulle petturillle Thaimaassa
Se oli älyttömän iso, kulmikas ja painava ja vetoketjut todella jäykät. YlihintainenNiin, Zeesack varmaan. Mäkin oon kattonut ja kattonut ja kattonut sitä, mutta onneksi se maksaa niin paljon, että en sit ole ikinä raaskinut ostaa! Kerran näin sen yhdellä naisella ja se oli yllättävän iso. Ja mua on aina arveluttanut, ettei sinne kyllä mun omat yhden reissun kamat mene! Ei edes lyhyen kesäreissun. Koska meen lähes aina esim. keikalle, ja se jo varaa vain tiettyjä asioita, joita pitää ottaa mukaan. Esim. kurasaappaat (vitsi).
Halvemmalla saa silti. Kuka hullu maksaa kymmenkertaista hintaa jostain kotimaisista tuotteistaNope. Onneksi tilaaminen on kallistunut
Enpä usko.Pienien kätösten tekemänä.
No olihan se siellä köysiradallaEihän hän mitään Dzejlalle järjestänyt.
No siis harva enää kotimaista, merkistä huolimatta.Halvemmalla saa silti. Kuka hullu maksaa kymmenkertaista hintaa jostain kotimaisista tuotteista
Niin, totta, Merihaka. Ja siis onks ne kamalat tornit siellä takana Kalasatama?Tuo näkymä on Pohjoisrantaa. Merihaka näkyy taustalla. Otettu ravintola Nokan läheltä